Sunday, January 09, 2011

wedding iedayah & fairari - 02 january 2011

dah seminggu berLalu...
tahNiah nak ucapkan pade pengantin baru iedayah dan fairari...


sangat menawan..!!


mase sampai kat sane pengantin baru nak berarak masuk..
siyes ramai giLer..!!
tengok kat haLL bawah dewan FELCRA wangsa maju tu..
orang beratur nak amik makanan punyer Lar panjang....


aku ngan hubby naik atas duLu..
nak tengok pengantin bersanding....






bertembung ngan mysarah kat situ....


join makan same2... :)





eeeerrr... bukan makan kat meja penagntin ni...hihi..
ni gambar sebeLum baLik..
jumpe pengantin kejap......
make up iedayah cantik sangat...!!!



sebeLum turun tu..
bertembung puLak ngan Sk Adam yang baru jer sampai.... :)
ambik gambar duLu depan peLamin....










nak baLik singgah tinggalkan jejak kat Guest book duLu...











dan sebeLom pergi ke kereta tuk baLik...
kat depan pintu masuk dewan....
tertarik sangat ngan kereta pengantin ni...





Myvi yang dah modify jadi macam PASSO...!!
memang cantik dan bergaye...
bahagian daLam pon same...
siyes aku yang suke Lebih...hihi...


apepon... untuk iedayah....
terime kasih jemput ai kemajLis yang sangat indah....
doakan korang kekaL berbahagia keakhir hayat dan cecepat timang anak...~weeeeeee

4 comments:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

comel nye pengantin...

Khumaera Ismail said...

bestnye..syes.rugi ta gi..huhu~ tp at least dah pos adiah kawen..hihi~

iedayah said...

tq dear sudi dtg kenduri i..if ad terkurang mintak maaf sgt..=)

farahfatihah said...

aty g ek..fara xdapat g sbb balik kg ada kenduri..kalau x mesti leh jumpa kan =)