Sunday, February 13, 2011

hujung minggu~ BERCHINTA dengan Hubby

sabtu semalam...
tak balik shah aLam...
menikmati hidup ber2 dihujung minggu bersama...[uhuukkss..]
kat rawang...


sajer jer...
dah lame kiteorang tak lepak2 bermalas2 an berdua kat umah sendiri...


aku dah lame tak Layan hindustan..!!!
semalam.. panggung sabtu tv3..
Layan cerita Dil To Pagal Hay...
cerite mase aku ngah kemaruk ngan hindustan doLu2...
zaman sekolah form5 tak silap aku..~ngeee


lepas abes layan industan..
hubby ajak aku jalan2 petang ker FRIM kat kepong...


~ cantik kan view... sempat pergi tempat ni jer ~
rumah ni macam horror..!! 


aku tak pernah pergi sebelom ni...
tempat tu cantik..!!
penuh kehijauan....
hubby kate nak jogging...
tapi malang nye...
biler sampai sane.. hujan..!!!
tapi nak gak snap gambar sekeping Dua...
err... 4-5 keping... 
tipu...!! berkeping2... huhuhu...




~ nampak tak ujan lebat... dah gelap... sedangkan baru pukul 6 lebih mase ni...~

disebab kan.. tak de plan lain...
n tetibe rase nak berjalan2 berdating ngan hubby...
so..terus ker jusco kepong.. nak tengok movie..!!


tengok cerita 'green hornet'...
tapi pukul 11.55pm.. sedangkan waktu tu baru pukul 7 lebih..!!
ade lebih kurang 4 jam lebih..!!
malas nak balik rawang...
so.. kiteorang bersiar2...
dah lame tak dating bersiar2 tak de arah tuju macam semalam..~ngeee
terase macam zaman bercinta dulu lak rasenye....


lepas solat kat jusco..
terus keluar...
gi mcD nak makan prosperity buger..
kat area opis hubby damansara...


bowink lak nak lepak kat situ lelame...
kalao bawak laptop ley gak on9 free wi-fi kan...

mase nak kuar dari area damansara tu...
singgah atas jambatan...
bawahnya highway nkve ke kL...
gayat..!!
lepak jap kat situ....


tak berani nak lame2 kat situ..
even ade jer orang lepak jugak...
takut lak...
mase tu baru lebih kurang pukul 9.30pm...
awal lagi...

terus kan ronda2...
layan lagu romantik..[ahaakksss..]

last sekali.. tak tau nak pergi mane dah..
mase tu baru pukul 10pm..
ade 2 jam lagi...
so.. terus ke kedai mamak kat belakang jusco kepong tu...


pekena teh tarik ngan roti kosong..!!
hubby layan bola..kebetulan ade game besh lak..
Man U vs Man City...
ramai orang kat kedai tu..!!
ade Nigger melompat sakan mase Rooney MU score bergaya mase tu..!!
huhu.. memang meriah...!!

akhirnye... Lebih kurang pukul 11..
terus gerak ker TGV Jusco Kepong tu..
nak carik paking..
sebab malam minggu tu..
mid nitenyer cerite memang banyak..
tak silap aku.. ade 6 panggung bukak...
eerrr... banyak cerite cina jer kat situ....
tak banyak pilihan cerite lain...
cerite melayu memang tak de langsung....

aku memang minat Jay chow ni...
dngn muker bLur dan sLumber...
die cute..!!
cerite ni pon...
agak besh... kelakar...
n relax.... :)

apepon....
walaupon hanye setengah hari...
tapi seronok dapat habeskan mase berdua kat Luar macam ni...
tanpe gangguan...
tanpe tergesa2...

kesudahannye...
pukul 4 pagi semalam baru tidur... 
huarrgghh... ngantuknye.... :)

hari ahad hari ni...
hari mengemas rumah....
mula2 mengemas biLik ke2 dan bilik ke3..
sebab biLik tu jarang gune..
berhabuk...!!

terus ke bahagian stor bawah tangga....

petang pulak.. 
membersihkan haLaman rumah yang sikit lagi nak jadi hutan...
hahaha...tak de lah...
cume... kat celah2 pokok..rumput dah tinggi sikit..
tebal....
pokok pon dah banyak yang mati tak terjage...
tu pon sejak yang aku lame dok balik shah alam sebab berpantang aritu lar...
kene buang dah...
yang ade..kene dibaja balik....
tu pon tak sempat nak siapkan... sebab hujan tetibe....



kekadang aku tak perasan..
walaupon hari2 berjumpe..
tapi masing2 ade komitment sendiri....
ade kerja masing2....
biler malam.. mase tu singkat...
dan penat balik dari kerja....
hujung minggu... baLIk kampung...
lelebih lagi... 
aku sibuk nak menguruskan adik yang nak kahwin bulan depan ni...
dan bisnes yang baru jer nak bermula....
banyak bende nak diuruskan....

walaupon masing2 berade depan mate...

tapi..tetap tak same biler kiter betul2 habiskan mase berdua..
buat kerja bersame2...
dan amik mase sikit 'bercinta' macam zaman sebelum kahwin dulu....



p/s :: berlajar sesuatu minggu ni... :)
baru 5 bulan kahwin...!!! [ngeeee]

8 comments:

♥♥P.i.n.K.y MoMMa♥♥ said...

so sweettttt! i suka =)

mysarah said...

opening ur own company ke dear? congrats!

p/s: ada keje kosong boleh helo2. agagaga

aDieyZa said...

weekend mmg masa terbaik utk mengemas rumah & dating bersama husband.. itu mmg aktiviti wajib kan dear..

asna cute said...

dating sakan! hehe =D

iedayah said...

indahkn hujung minggu dgn husband tercinta.btw,aty naik x titi gantung kt frim 2?cntik tau viewnye.green hornet yg 3d nye best kn

zOeY zAu YaH said...

byknya aktiviti tp sweettttttt..!
saya follower baru.moh follow saya.ada tuto mekap dan lain2.klik sini zoey zau yah ska-ska hati

Hanna Radzi said...

wowww...so romantic la..ermm..mcm kasi inspirasi lak kat saya..nak juge..huhu

flycamar said...

sgt sweet...l0ving couple g2... semoga berkekalan hendaknya..amin..