Monday, March 28, 2011

Langkawi :: Hanye aku dan cinta hati

Laman Padi

Tasik dayang bunting dan Beras Basah
:: Punyer lar panas dan sangat banyak monyet..!! ::


Dataran Helang [trade mark Langkawi]
:: mase ni baru Lepas hujan Lebat... tapi kiteorang redah jer....::


cabeL car
:: baru aku tau yang Asben aku gayat dengan ketinggian..!! ::

pantai pasir hitam
:: biLer di korek pasir nyer...memang hitam pasirnyer..!! ::

air terjun Telaga Tujuh
:: aku tak mampu nak sampai kat atas teLaga tujuh tu...
separuh jaLan jer singgah kat air terjun ni[ngeee] ::


Makam Mahsuri
:: dari kecik aku teringin nak pergi sini tau..!! ::



kalau nak tepek gambar kiteorang berjaLan seluruh Langkawi
memang orang yang nengok nyer Ley pitam
sebab terlampau banyak...!!![huhu]
cerite pasaL bergambar dan berposing serah jer lar kat kiteorang laki bini....[ngeee]


p/s :: puas dapat berjaLan semua tempat.........
hari ni keting betis aku sakit sebab banyak sangat berjaLan..!!!