Friday, March 04, 2011

Hanya inginKan perhatian...

semaLam baLik agak Lewat maLam...
dari keLuar pagi tak sempat jumPer n kisz2 momma Eva...
siapKan makan minum jer...

biLer baLik maLam tu...
baru buKak pintu. dengar Dia terus bekeJar kat aku...
Lepas siap2 mandi dan meLayan Die makan n minum susu..
aku terus on9...

Asben tak baLik lagi sebab gi site...
Tapi tah ape kene ngan Momma Eva...
dok mengacau aku...
muLa2 duduk sebeLah aku.....
" Eva kenape pandang kakak macam tu...?? Rindu kat kakak ek..."
sambil tangan Laju menaip...
kang tetibe Dia jawap mau terkucil aku nanti kat situ...[huhu]

agak nyer Dia tak puas hati....
Die baring kat atas Lengan aku....
memang  dah terpakse berenti menaip lar...
" kakak kan dah bagi makan n susu..Eva sayang tak kenyang ek..??.."
biLer aku berenti..Dia bangun dan mengadap aku Lagi....
" jap Lagi kakak teman Eva makan yer.."
dan aKu terus jer sambung buat n3....

Momma Eva terus meLompat atas Lap top aku ni...!!!!
" Kau kenape Eva...???!!! "

kesian Eva....
Dia hanye nakkan perhatian aku sebenanyer...
aku Riba dan beLai...
dan tak kacau aku Lagi dah....
" kau ni Eva..maLam2 jumaat ni kene meLayan kau puLak" 
macam2 lar kucing aku ni.... huhu

p/s :: kaLau Lar Kucing boLeh bercakap.................

No comments: