Tuesday, March 01, 2011

Siapkan Hantaran Tina dan cerita chinta Gitar

Lagi 2 minggu adik aku ~Tina nak kahwin...
akhirnye aku dah siapkan jugak hantaran Dia...
Lega rasenye....


Sambil2 tu tolong dia siapkan cenderahati untuk tetamu...
banyak Lagi..!!!
terpakse aku bawak baLik Rawang....
Sian puLak adik aku...
duLu mase aku kahwin... 
Dia sampai lenguh2 badan tolong aku siapkan cenderahati aku
yang jauh lebih leceh...!!!
So...turn aku pulak.....




sementara tu...
Asben main gitar ngan adik lelaki aku~ayie...
memang kesukaan derang..!!!




belajar kod gitar Lagu baru...
tak sialap aku Lagu 'hijau Daun'...
Nanti Leh nyanyi tuk aku....[ngeeee]






p/s :: Asben pernah nyanyi sambil main gitar tuk aku mase mula2 kawan duLu yang buat aku terus jatuh cinta... siyes ni.. aku tak tipu....

5 comments:

♥♥P.i.n.K.y MoMMa♥♥ said...

bestnyaaa dpt kakak creative nih..
nak menuntut boleh?
auw so cweet main gitar depan2 cmtu kan..harus lar kamu jth chenta pd dia..
smga kalian sntiasa bahagia =)

yUmIe said...

wahhh bestnye..err dlu kn yumie suke berangan nk cari bf/husband yg pndai main gitar.tp xdpt pn..xpela, xdpt yg pndai main gitar pn,tp dpt yg pndai DIY.haha..
fuhhh aty dh siapkn hantaran utk adik.yumie punye xtau pe cite.mak ckp die tlg wt kn sikit2 smntra tgu yumie blk.tp yumie gigih nk wt sndri gak.haha

♥♥P.i.n.K.y MoMMa♥♥ said...

ty..boleh je nak kirim FM..
suka la jmpa kawan yg minat sama nih..meh kite start kumpul jom..
nnt nadia lik KL..nadia bg ty FM tu ye..hehe..kite pilihkan yg ok2 k =)

syida shedot said...

lawanya atie hantaran tue! best2

oh suwetnye husband pandai main gitar =)

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

untung pandai maen gitar kan..