Tuesday, March 08, 2011

ShawL Lagi

tah aper kene aku ni..
baLik2 shawL yang di beLi...
ari tu di jaLan TAR.. aku beLi Lagi 4 heLai..
murah2 ok...
satu Rm8-Rm10 jer...
kaLau beLi lebih lagi kurang harga nye...

aku tak berniat nak jadi kan collection...
buat mase ni aku membeLi untuk pakai bersesuaian ngan warna baju yang sedia ade...

tudung2 yang lepas2 pon..
mase ngah trend aku banyak membeLi..
kesudahan nye... hanyer di simpan..
aku pakai tudung yang sesuai n senang jer..
[maaf kan aku]



ape yang aku suker sangat pada shaL..??
sebab tak perlu di gosok..!!
senang nak bawak travelling...
haa..tu jer....
eerr...sebab ngan fashion kowt....[huhu]

aku tak tau lepas ni fashion jenis macamane puLak..
ade sesaper yang boLeh predict...??

4 comments:

♥♥P.i.n.K.y MoMMa♥♥ said...

wahh bestnyerrr..
lg buat x sabar nak balik ni ty..
leh mensawankan diri di jalan TAR =)

Cik Puan Syafa said...

agree..shawl trend baru kebanyakkan tak perlu iron...hehe save time kat situ lalala ^__^

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

memang trend kini kan shawl2 nieh...

anisyafrina said...

Wahh!! banyaknye!! huhu.. cantik bile tgk org pakai.. tp bile test kt muke sendiri.. macam bola.. haha~ last2 shawl yg dibeli dok dlm laci je.. naseb beli selai :)