Wednesday, April 06, 2011

Jumpe Nadia ::pinky momma dan cerite VCO... dapat 'ratu'..!!!

Ni cerite Lepas BBF gathering sabtu haritu....


baLik berpeLuh2 dari BBF gathering....
terus ker rumah mak aku...
saLin2 baju...
sebab maLam tu nak gi jumper tuan tanah :: Nad ~Pinky Momma kat cheras...
[Nad...daLam beribu2 orang..macamane Ley terjumper daLam bLog lar ni weih...][huhu]
tu lar kecil nyer dunia ni sebenarnye..[weeeeee]


kiteorang memang dah kenaL sebelum jumper kat bLog lagi.. 
tapi melalui blog kiteorang jadi macam jiran dok sebelah rumah...!! 
dari kenaL biase2 dah jadi macam kenaL sangat....!!
walaupon sangat jarang berjumper.... makLum lar.. dia di Ganu dan aku pulak kat selangor ni...
tapi kuase blog buat kiteorang 'dekat'.... [aku suker...][ngeeee]
walau pade asalnyer jarang2 nak 'borak'.. jarang2 nak koL.. jarang2 nak sms...
tapi... macam hari2 jumper...!!! tau jer ceriter nyer...
dan biLer jumper malam tu...
kemain sakan lagi kiteorang berborak...!!!
nak amik gambar... Nad pakai baju caftan jer...
kompem ko tak nak kan Nad....[hahaha]
so.. aku bagi gambar sedia ade dari bLog die jer lar....
ngan RifQy yang demam tapi tetap mahu kat orang lain jugak maLam tu....[alolololo....]






Nad dah baLik KL dari ganu since selase lepas Lagi...
tapi.... sebab kan Nad ni sangat kuat merayau..[hahaha]
dan aku sendiri ade komitmen kerje Lain...
so.. kiteorang banyak kaLi plan nak jumpe n lepak same2 tapi tak jadi2...
even pagi sebeLum nak gi ghatering tu pon pLan nak ikut die gi shopping2 kat jaLan TAR..
tapi sebab rase nanti tak sempat nak ker gathering tu..
kiteorang tangguh lagi...


nasib baik maLam tu dapat jumper gak..
kiteorang Lepak kat umah famiLy die jer kat Cheras tu...
sebab anak Nad demam....
sian Lak nak kuar memaLam lagi kan....


haaa.. tu Lar nad... dok bawak anak nyer tu sekaLi merayau..
sampai demam budak tu.....[ngeeee]


Lamer gak Lepak kat saner...
mak ayah nad layan aku ngan Asben ngan baik...
sangat2 ramah derang ni..
even ni bukan Lar kaLi pertame aku jumpe parents nad ni...
tapi.. ni 1st time ar aku gi umah n borak lamer....


aku ngan Nad pulak kaLau dah berjumper...
kemain borak bagai nak rak....
tak berenti2....
dari satu cerite ker satu cerite...
riuh rendah rumah tu...[ampunkan kami pakcik makcik]
eLok puLak mak ayah Nad memang suker kan kucing....
kemain lagi derang ngan Asben berborak  pasaL kucing....


pukuL 11 malam baru gerak baLik...!!
haa ko... kemain Lagi meLepak kat umah orang sampai tengah maLam....!!
[ampunkan Lagi sekali yer pakcik makcik....]


sebenarnyer.. tujuan asaL aku cumer nak amik VCO....


ape itu VCO...??
aku pasti ramai dah tau....
dan aku pon maLas nak citer baLik..
tapi kaLau ade yang tak tau dan yang nak tau ape khasiat dan kebaikkan nyer...
boLeh Lihat dan bace di SINI


kenape aku nak makan jugak...??
harus Lar untuk kuLit kan....


sejak kawin ni aku tak berani nak amik piL sebarangan...
bukan aper... memandangkan aku baru jer kawin..
dan masih beLum mengandung...[pernah mengandung dan gugur]
so.... aku begitu berhati2...


namun untuk VCO ni...
aku tak perLu risau....
sebab kandungan VCO :: minyak kelapa dara ni adaLah 100% naturaL okeh..
kaLau ade sesape yang berminat Ley contact Nad::Pinky Momma


okeh.. abes cerite pasaL  VCO...


ni Lagi satu bende aku dapat dari Nad....
sebeLum Nad baLik kl ni lagi..
mssg ngan dia kate nak bagi aku penyu'...
siap soh Letak name 'ratu'...!!
tertanye2 gak aku...
rupenyer 'ratu' yang dimaksudkan adaLah........




Fridge Magnet Penyu diterbangkan khas dari Terengganu...[Howye Howye]
bertabah Lagi koLeksi aku...
mekaseh banyak ek Nad....
sangat suker....
cute...warne pepeL.. siap ade anak kendong atas badan Lagi tu..[huhu]


dan kebetuLan puLak adik aku pon baru baLik hanimun dari Redang aritu..
beLikan aku jugak FM 3 ketuL kure2 kecik...


jadi 'ratu' dah jadi momma segera...!!!




cute sangat kan..!!!
aku rase nak geget2 jer...[hahaha]
aku suker semuanyer...!! suker sangat....!!


Asben tanyer..." kite ade berape ekor penyu sekarang..?? "
haaa.. korunk jawap ar....
eerr..tapi tak de hadiah nak beri....[hihi]


Nad...!! ai tak bawak ape2 pon gi umah u... segan lar puLak...!!!


apepon... walaupon hari tu adaLah hari yang memenatkan...
tapi.. aku tetap seronok...
seLain BBF gathering...
jumper member yang aku consider member blogger jugak...Pinky Momma
" Nad.. jangan lupe kim saLam kat mak ayah kamu yer... suker samer derang...!!"


p/s :: biLer mahu berjumpe Lagi....