Monday, June 06, 2011

aku rase macam dah Lame tak beLI kasut.....

aku rase macam dah lame tak beLi kasut..
[cisss.. kalau 2 minggu lepas baru beLi pon...aku tetap rase lama]

tak.. kali ni aku bebetuL rase macam sangat lame tak beLi kasut...

tak boleh jadi...
tak payah tunggu sampai sabtu ahad...
hari jumaat tu aku dah redah mall...
nak cari kasut baru...
tak kisah lar kasut jaLan atau atau kasut ke pejabat...

eerr...tapi kalau ikut plan asaL...
aku bukan nak beLi kasut pon..[ngeee]
aku ade rase macam nak carik bag baru...
bag kerje kaLer putih...
n bag jalan2 lather...
tapi..tak jumpe yang pekenan kat hati...

sudahnyer...kasut jugak yang aku cari...


p/s :: nak kene beLi kasut kerje pulak lepas ni...asyik kasut jalan jew....

13 comments:

PinKy MoMMa said...

ty..ni kat ner?
mcm cantik2 je kasut dia..sila beritahu huhu..nak sawan juga ahahaha

ratusiput said...

erk..mane gambar kasut yg dh bli...?nak tgk :)

gadisBunga said...

saya pun dah lama tak beli kasut! asyik belasah kasut yg sama je. :D

EedaFizZ said...

hehehe..sme le kite kak...org pon bru deli kasut minggu lepas tp rs mcm xde kasut nk pakai ari ni.pastu mula pk nk beli kasut baru..:p

Peri PiA said...

HAHAHA Dah agak dah "lame" sgt ye xbeli kst :P

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

lame gak xneli kasut...
hehehe...

.:shura shushi:. said...

beli lor kasuh 2 in 1..
boleh pkai g keje n boleh pkai g jln2..
JIMAT =]

Edura Hanum said...

wah...bila bc entry nie teruja lak nak beli kasut yang baru

azam said...

cantiknye.....boleh beli seketul 2

nuyui a.k.a miss NUSHA said...

rasenya mmg xtoi..lau toi,dh heboh satu dunia..

tq ea sdui follow..yg ke 777 =)

nuyui a.k.a miss NUSHA said...

tanda terima kasih =)

http://nusha1706.blogspot.com/2011/06/follower-ke-777sesuai-arni-762011.html

Nur Hawa Mohd Zin said...

awe tahun lepas beli..heheh

The ShomeL TwinZ said...

cantik laa kasut2 kat snie...kat mner nie kak...