Tuesday, June 28, 2011

sejak laki aku tinggalkan aku.....................................[sob sob]

sejak aku kene tinggal ngan laki aku ni...
aku rase sorang giler...
[kompem ar kan sebab ko tak beranak lagi...]
kalau ade pon.. hanye rezqi kucin aku tu jer lar yang meneman aku..

tak de kawan aku nak bercakap...
bangun pagi....[sepi...]
tak de dah pagi2 biler laki aku dengar bunyi alarm aku dan dan tu nak pusing peluk aku..[teeeetttttttttt]

baLik kerje...[sepi lagi]
bukak pintu..bagi salam..terus duduk lepak kat sofa tengok tivi sorang2..
[hilang lelah dulu]
kalau tak selalu aku terus kedapur pikir nak masak ape...[masak lar sangat kan]
okeh2..kalau tak masak pon..kene masuk dapor jugak..nak hidang nasik bungkus..[tteeeeettt...]
nasik bungkus ker ko bagi laki ko makan...
alaaaa..bukan selalu... penat dowh balik kerje..nak masak makan tuk 2 orang jer pon...
atau pon dengar laki aku bising cakap aku busuk soh aku mandi cecepat...[hahaha]
[tunggu ar aku hilang lelah dan peluh dulu]

dan lagi dah tak de orang nak pakse aku makan malam...
dan tak de jugak pewot orang lain aku kene pikir...[ngeeeeee]
sebab biler aku sorang..aku tak payah masak...[weeeeeee]
so... pandai2 aku lar kalau rase lapar carik makan sendiri...
kalau rase2 malas jugak..tak payah lar aku makan...esok jer lar..[bini sape lar yang pemalas sangat ni] 

sekarang...[bertambah sepi]
kalau ade nak bercakap pon...
hanye ngan kucin aku Rezqi... balik kerje membebel dulu ngan die... 
kenape suker sangat jatuhkan aku nyer alas meja...
nape suker sangat bawak lari bunga hiasan aku...bawak main..
nape..suker sangat bergayut kat kaki aku..susah aku nak berjalan...
lepas tu...hanye teman rezqi makan...
sebab selalu laki aku yang teman die makan...
[kucing aku memang ngade2..makan pon nak berteman..]
sambil2 bagi makan borak2 ngan die..tapi...tak de reaction pown...
paling2 tak pon..rezQi hanye ajak aku main2 ngan die...[terubat sikit sepi]

sekarang jugak...lepas makan malam...
tak de orang dah nak ingatkan aku terus makan asid folic sebijik...
pandai2 lar aku nak disiplin diri makan ubat sendiri...
[kate ko nak menagndung kan...]
asyik terbabas jer...[ walaupon ubat depan mata ]

lagi sekarang ni.. kalau aku tertido mase tengok berite tv3 jam 8..
tak de lagi dah orang kacau2 nak kejut aku soh naik tidor kat atas...
kalau dah terlelap tu...pandai2 lar nak bangun tutup lampu tidor kat atas sendiri...
[tu pon kalau terjage..]


entry bersambung..........................






17 comments:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

sob s0b sob...

PUAN SUE (asam.garam.gula) said...

alor...mesti rasa lain kan..
su hari tu seminggu tak jumpa menangis je lah kerja nye..hasben tak tau pun..hihi

Mama Gee said...

ade gak tuceng nk meneman..
mama ni harapkan lappy jelah..kalo takde intenet..leh terputus hubungan dgn sesiapapun..hehehee

cheq sue dieyha said...

suami akak p mn?
sme la,makan asid folic sebijik shri.
lbih2 ag utk kte yg penah gugur ni.
moga2 cpt2 dpt baby ye?

Nur Hawa Mohd Zin said...

alololo...cian nye dia..nanti husben dah balik terubat lah rindu ye :)

~ NANA ~ said...

patut la slim je...mls mkn rupanya :P

nawal addina said...

alahai , siyan nya akak :(

sbar2 ;)

:: noremy bte rahmat :: said...

ciannyer.........

incik usben awak gie mana?

adakah kita senasib..incik usben belayar.....



p/s:BW & folo..mehla jenguk sini
http://noremyrahmat.blogspot.com/

ratusiput said...

cik abg g mane tu...outstation ke...ratu dulu memula mmg gila meroyan.dh lelama ni dh ble sesuaikan diri skit2.

Wanie said...

laki akak p outstation eh?
xpela ade kucing sebagai teman..hee

Papa Mifz said...

Rezqi la jadi peneman yer...ok la tu...huhu

aTy _faRed~ said...

meniti senja :: terus rase nak meraung ni..

sue :: tau tak per...dah biase die ade... biler tak de memang sangat2 terase...!!!

mama gee :: heheh..kucing bukan boleh nyembang pown... borink jugak..

cheq sue :: tu ar...plan nak having baby sebulan dua lagi ni..so..dari sekarang dah kene jaga..:)

hawa :: aloooooooorrr...lame lagi ar hawa nak terubat rindu tu....sob sob...

nana :: eerr....hahahaha...tu kan..makan pon malas....kalau nak kurus keding macam saye sile malas makan jugak..[tak digalakkan]..;p

nawal :: ngah sabo lar ni..kalau tak sabo dah soh laki akak balik dah ni...ngeeee

noremy :: walaweihh...belayar..???!! mesti lagi selalu kan...uhukks...lagi sedey..:(

ratu siput :: hurrmm..out stesen... ni belum biase lagi..tu meroyan lebih tu...

wanie :: alaaaaa...kucin tak besh...!! nak laki akak jugak..[gediks]

papa mifz :: rezqi suker kacau jer..tak ley teman bercakap...huhu.. ;)

nurayunni said...

alala...kene tinggal..

Yan said...

kiranya sayang kan bini tinggal2kan lah ye

CikHaniBhulat said...

alolo..siannya..xpe, nanti cik usben balik peluk puas ekh..hehe..comel la ...

Peri PiA said...

alololo,comel saba ye

ubat tu terharu weh

Farah Shamsudin said...

sedihkan.. samela kite..:(