Wednesday, July 06, 2011

aku rase bersaLah setiap kaLi aku beLi kasut baru.... aku siyes ni weihhh....!!!!

aku rase bersaLah sebenarnyer.............
aku siyes nih weihhh........
sebab susah giler baby nak control diri biLer nampak kasut cun....!!! *sigh


lagi2 kalau kasut tu murah...
dan dan tu pulak...ade size aku nih...
memang kalau aku tak beLi... mau aku teringat2 sampai kat umah....
sampai esok nyer...
sampai lusa..tulat...
sampai lar aku gi beLi jugak kasut tuh.....
[selalu tak boleh bertahan lebih dari seminggu][ngeeeeeeee....]


aku bende lain aku okey lagi...
macam baju...handbag...seluar..aksosori....make-up....
tapi bab kasut memang failed..!!!!


macamane aku nak buat ek.....???
cuber korunk tolong aku macamane aku nak atasi ketagihan aku ni...???!!
aku tanyer siyes ni....




Laki aku kate....
jangan jeling pon.........


eeeeeeeee........ aku cube........


tapi ko hengat senang kew....!!!
kalau aku dah lalu sebelah..
terpekenan puLak tu...
lepas tu konon2 nak buat tak nampak....
susah ko tahu tak....




dan waktu tu.. laki aku dah tak boleh nak cakap ape...
lagi2 aku beli ngan duit aku sendiri....
[tetap rase bersalah................]


okeh..aku tau..
jangan gi tempat yang rase2 ade jual kasut....[ade ker.....??]
lagi..kalau kate nak tengok wayang tu...
ko datang ngam2 jer waktu nak start movie tu...
tapi.. aku kalau nak beli kasut..memang sekejap jer...!!
pekenan...test... carik size...then bayar...
tak payah sampai setengah jam...
10-15 minit pown..aku boleh dapat sepasang kasut yang aku suker...


*sigh....


walaupon bukan lar kasut berjenama..
dan tak mahal maner pown...
aku tak tipu.. aku memang rase bersalah..............


tolong jangan kutuk aku sebab suker sangat beli kasut........










okeh...
luperkan pasal aku nyer perasaan bersalah...
[perasaan bersalah hanye seketike..!!!]


sebab kasut yang aku nak jugak tayang ni...
aku dah pon beLi.....!! 


so..tuk cadangan korunk tu...[kalau ade ar]

may be aku ley praktikkan lain kali...
korunk tolong jangan galakkan aku lagi puLak ek...[huhu]




kasut ni aku beLi dalam 2-3 minggu lepas rasenyet kowt...
yang aku cerite beLi kat Summit USJ tu...
kasut ni pown selesa gak nak dipakai walaupown tinggi...
sebab may be tapaknyer lebau....
n alas kaki lebut giler...!!


eerr...gambar 2nd tu bukan aku test kasut....




aku test baju sebenarnyer.......
snap kasut sekali sebab mase tu aku rase baru jer beli sehari dua...






ade lagi satu....
yang ni aku baru beLi mase gi dating kat The Curve aritu...


[rase bersalah menebal...]


tapi aku nak gak beLi....
sebab..aku rase ranggi ala cowbow pulak tetibe biler aku pakai kasut nih.....





 ni mase aku test kat kedai tu...

haaaa...ni soknyer.... siyes aku rase ranggi... [muwahahaha]

besh...tapi aku tak ley bawak drive...
licin tapaknyer... bahaye...
kasut ni murah jer keh aku beli...
Rm50 jer...tapi jangan ar ko harap nak ade jename lak..
ko jalan2 jer ar kat cinelesure tu..melambak orang jual kasut cantik2 n aku ley kate..agak murah...




p/s :: aku harap sangat ni kasut terakhir yang aku beLi....errrr...tuk bulan ni...lain kali kene gak beli sepasang kasut formal nak bawak gi opis.... *sigh

27 comments:

PinKy MoMMa said...

mokcikkkkkkkkkkkkkk
bakpe sawan kasut sorang sorang je..
kalau la kite dekat mesti lupa nak balik umah hahaha...

ku jeles ngan mokcik..ranggi ooo!
meletops!

nnt kite sopping sama2 ye mokcik..aduh bestnyer..dh loncat loncat kat sini hahaha

ratusiput said...

ratu dulu gila kasut gak.tp slalu mmg bli yg murah2 je.yelaha kalau sbulan 2-3 pasang bli mane leh bli yg memahal.rabak.ehehe...tp skang dah slowdown.bli utk penting2 je either utk raya atau kasut lama mmg dh bebetul takble pakai.

Nur Hawa Mohd Zin said...

akak!!!!! sangat2 cantik kasut tu...awe suka pakai kasut boot juga...tapi cantik la betul..akak telah membuat awe teruja nak g beli ni

NM02 said...

patutla termimpi2, memang cantek bangat kasut tu.. aduss...

A.N.A said...

hehehe...kite ade masalah yg sama,addicted melampau terhadap kasut..setiap kali pegi Mall,kedai kasut wajib masuk..x boleh x masuk,yg lain boleh tahan lg tp bkn pd kasut,pastu tgk kasut cantik n murah mula meroyan...hahaha..sampai tahap beli kasut kena sorok dr emak n encik B,kalu x nanti kena ceramah free..

pakai kasut yg sedia ade sampai rosak,pastu baru beli lain...hahaha..boleh ke mcm tu?

♥ Kasut Pink ♥ said...

Same goes to me.. pantang jumpe kasut!

Edura Hanum said...

sy pun baru lepas grab kasut.
ish....ishhhh nielah pompuan
lagi2 kalau dah nmpk kasut yang berkenan.memang susah nak wat xnampak jek.

Isteri Encek Bard said...

sukerrrrrrr kasuttttttttt

Fariza said...

fuyoh !!!
cntik. x kira jenama, asal cntik n sdap dipakai pun dh ok kan.
hu3. kasut byk berkenan tp size xda. lg sedih tau. kaki kecik sgt.
godaan mmg byk kan.
fariza jeling je kalau ada yg berkenan.
berkorban tu. hahahahha
simpan duit tok kawin *.*

e k i n ♥ y u s r i said...

sis,siyes cantik but tue....
huhuhuhu

~ NANA ~ said...

cantikkk....jgn nyesal beli...nnti beli la lagi **hahaha hasutan jahat**

Cik Ezy said...

mmg xde ubat utk penyakit ni.
ekekeke

nuyui a.k.a miss NUSHA said...

wah,sy xpnh lg pakai kasut design gtu sis..

tp mmg cntik!!

sy tau cmne nak ubtkan sawan sis pada kasut,sis bg kasut2 tu kat sy..

bila dh xder,baru la rase kasut tu melupakan tuannya..

hahah.. apa ak merepek ni!

Farah Shamsudin said...

woahh! jomlaaah sopping sesama.. saya pun tak boleh tgk kasut.. penuh almari kasut. dah xtau mau letak mana woo..

UyaRayza said...

suke kasut 2nd tue hehehe..rockstar hbs hehehe..kalo nk elakkan ketagihan jgn ke kedai kasut hehehehe

Mila Ahmad said...

ruggedla kasut cowboy 2 kak...ganas 2 huhu...

fadh said...

kalo cik fadh tgok kasut comel cenggini pown tokley tahan dah..haha

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

ketagihan sgt ko nieh...
hehehe...

PUAN SUE (asam.garam.gula) said...

su pun suke bl kasut..pas tu tak pakai..hihih

makdara TERdiva said...

MDT dah lama tak menyopink kasut2 nih..

baru ingat nak merembat seketul dua sabtu ni..

MDT ade tips baekkk punyer..takyah keluar berjalan mana2 insyaAllah takkan TERbeli punyer kasut2 tuh..hehehe

amy fahmi said...

takpe beli je..kan ke duit sndri. :p

hikss..tak reti nk nasihat cane. diri sndri pn camtu..lalaala

eKa said...

oh no comment..tak tau canne nak advice sbb saya pun cam awk juga...pantang nampak barang tak pk panjang terus rembat.nafsu tak dpt dikawal bila ada sale specially

nurul huda jumri said...

i pon suka sawan kasut jugak..haha.
tapi still leh control lagik la..hihiks~

A Few Article said...

ahak..hak... sama la kita
--
PROMOSI COMBO SET COLLAGEN VCO-100% DARI SUMBER SEMULAJADI-berminat jadi agen plz PM me yah

Peri PiA said...

cun hbs!!jeles i :P

summit best gak sopink :)

Wanie said...

rase bersalah ke kak?
xpe akak beli je lagi kalau suke..
nanti pas kat sy..:D

sy pun lebih krg mcm akak la..
time study dulu asik beli kasut je..
bukan sume pakai..hehe

Mama Gee said...

lawanyaaa kasut pink tu....
arghhhhhhhhhhhh tensenn
nk gakkk........