Thursday, July 07, 2011

DEKORASI :: Meh kite gi tengok rumah orang....

Kan aku dah kate..
aku memang suker gi tengok dekorasi umah orang yang cantik2...
termasuk ar umah contoh yang pemaju biasenyer dah siap dekorasi...


kaLau aritu aku bawak korunk jalan2 gi umah 'jiran' baru aku..
kaLi ni...aku nak pergi umah contoh kat umah 'kampung sebelah'...
umah contoh ni miLik Hong Leong Properties...
nak tau harge umah ni berape..??
antara Rm 400k-500k...
tapi umah ni memang lawo ar..
besar.. n bentuk nampak sangat moden...


okeh.. jom layan gambo..
aku membebel panjang2 pon bukan ko nak bace kan...





 ruang tamu serbe moden.... aku suker sofa tu..!!!


satu ruang depan pintu masuk... haa..masuk2 dah kene cermin diri puas2...[ngeeee]





island kitchen... menawan..tapi kene tengok keluasan dapur...



 ruang di tingkat atas... suker giler kat sofa buLat tu..!! 









p/s :: cube ko kire ade berape banyak warne yang derang gune tuk deko umah ni...??

13 comments:

Mrs Najib said...

minat juge sofa bulat 2...huhu cantik simple sesuai dgn jiwa cuma kena rajin bersihkan rumah sebab warna cepat kotor nak2 kt dapur 2 klu lambat cuci kabinet boleh jd kuning...huhu

PinKy MoMMa said...

cantiknye umah aty nanti :)
kite sedih lagi mokcik nak pindah wuuuuuuu~

Nini Hartini said...

cantiknyaaaa!!! ala-ala korea gitu. hehe.. tp skrg sewa rumah org. suami ckp x best nk melaram kt rumah org. tunggu rumah sndiri nt lah, InshaAllah.. berapa puluh tahun lg daaaa..hehe

e k i n ♥ y u s r i said...

memeg superb

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

best kalau dapat deco umah sendiri...

♥ Kasut Pink ♥ said...

Hitam putih je kan? Ntah bile taun la br blh dpt rumah cenggini ye..

~ NANA ~ said...

bestnye kalo i byk duit...kkekekeke :P

UyaRayza said...

cntiknye umahnyeee..bile kak aty ckp nie tetibe uya teringat..house hunting x buat lg waaaaa hehehe..follow kak aty jer la hehehe

ratusiput said...

umah camni kena ade maid sbb nk mengelap ari2 bg berkilat.kalau sendiri mak ai...penat gak tu.katil idaman ratu tu katil tiang...bilalah nk dapat...

Peri PiA said...

pia pon suka sgt sofa bulat tuuuu

qaseh johanna said...

sabar la...xmo sedeh2 ok....nanti kita sama2 dapat baby twins ok..aminn..

Mama Gee said...

sgt suke konsep cermin besarr tu....

Qaseh said...

ishhh..geram je tgk deko rumah2 besar n cantik ni..
nak beli tak mampu...huhu..
takat tgk je bleh la....

suka !!suka!!suka!!!