Wednesday, August 10, 2011

COVER KUSYEN PINK BEADS UNTUK DI LELONG..!!

sticky post [n3 terbaru sila scroll bawah]




WARNA :: PINK 
KUANTITI :: 5 HELAI
SAIZ : 16 x 16
KONDISI :: SANGAT BAIK DAN MASIH CANTIK
[hanya pakai sekali waktu majlis kahwin tahun lepas]
HARGA :: Rm10 sehelai - tak termasuk postage[70% dari harga asal]




* tidak termasuk isi bantal


kalau berminat sila email ::
 nurha_abdul82@yahoo.com






p/s :: nak jual sebab sayang kalau simpan jer tak pakai2... huhu..nak pakai tak sesuai ngan konsep rumah pulak..

11 comments:

PinKy MoMMa said...

warna itu idaman kolbu sungguh huhu

e k i n ♥ y u s r i said...

brape harga sis?

.:shura shushi:. said...

harga?? =)

aTy _faRed~ said...

nad ::tu ar..sayang..tapi semak dah ar..simpan jer tak tau nak pakai biler..baik jual..awak nak..??

ekin :: akak sms hp awak.. no awak 013 tu kan...??

prinCess.prinCess said...

xjual ke bunga yang kat atas katil tu....


nakkk...:)

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

jual2...

e k i n ♥ y u s r i said...

bunga yg atas katil tue ekin dah beli dulu
hehehe

Wanie said...

jual cover je kak?huhu..sekali bantal la :)

NeenaAnuar said...

owh sweett gilerrrr colour dia!

prinCess.prinCess said...

ala ekin..pas ekin kawen, ekin jual la kat kite..boleh eh..boleh eh...:)

Hijab Valley said...

Salam sis.. bole x sis bg gmbr frame yg ade bunga kt dinding tu?cantik sgt! Like.. :) sis beli kt mne? Bpe hrga? Atau sis diy?