Friday, August 19, 2011

RAYA 2011 :: Aku bagi 10 hengget tau duit raya tahun ni...!! Kalau nak siLa lar datang rumah aku beraya...





betuL ni aku nak bagi sape2 yang datang uah duit raya paLing kurang 5 hengget...
kaLau nak 10 hengget pon ade jugak....




eerrrr.... tapi sampuL duit jer Lar cop 10 dan 5 hengget...
isi dalam beLum tentu.... ngeh ngeh ngeh...


dah Lame tak dapat duit raya kan...??
aku rase bertahun2 dah nie...
sejak2 kerje...sejak2 berpendapat..
jangan ko mimpi nak dapat duit raya..!!!


kaLau ade orang nak bagi seringgit pon aku dah melompat2 macam ar dapat 50 hengget...
tu pon kaLau ko dapat ar...


ko kene kuar duit raye lagi ade kan....
puLak tu anak buah ko berderet...
ko baLik kampung...
anak buah ko kalau salam..saje saLam lame2...
dengan harapan dapat duit raye dari ko kan...
tak di huLur...kompem derang cakap ko kedekut....[hahahaha]


kaLau adik aku yang bongsu tu..
kakak2 abang2 bagi sepuLuh hengget mahu ko kenen bahan..!!


hokeh.. yang penting harus ikhLas...
[kalau nak tunggu ikhlas...mesti ko bagi sehengget jer kan...muwahahaha]




tahun ni fes time aku akan terime kunjungan tetamu ker rumah sendiri....
seLalu bajet bapak aku nyer duit raye bapak aku jer tuk bebudak...
tapi tahun ni harus sediakan bajet sendiri...
tu yang teruja beLi sampuL duit raya..!!!
kawan2 ade yang ber anak kecik...
jadi lebih seronok kalau dapat bagi sikit sedekah di hari raya...


eerrr.... tahun ni dengan harapan dapat duit raya dari lelaki kesayangan...[saje aku highlight]
fes time ni beraye...
masih lagi berdua...
jadi harus lebih kan duit raya tuk aku..[muwahahaha]
tahun depan dah kene bahagi duit raya ngan anak puLak..[insyaallah]
harus lar teruja lebih.....




haaaa..kaLau ko nak blackberry pon aku ade jugak... ;p






p/s :: so.. berape pulak bajet duit raya korang untuk tetamu....??

27 comments:

e k i n ♥ y u s r i said...

tahun nie lom kene bg duit raya lg
sbb lom kawin
hehehehe

Leonora Halim said...

yg blackberry tu terbaekkkk... ekekkeke

cik enul said...

sampul pun sampul la..yg penting dapat..huhu...

Fariza said...

skrg mcm2 sampul kan. comel je.
buat sampul ipad pula. ha3

aTy _faRed~ said...

ekin :: beshnyer... tapi akak dulu tak kawen pon dah kene sediakan duit raya...huhu...kene pau jer lar keje nyer...

Leo :: hahaha... tu asben yang pilih..

cik enul :: hahahaa..tertipu derang..sian..:)

nuyui a.k.a miss NUSHA said...

wah sis..amboi2..sampul mahu gempak ea..

tp bb tu ok gak..cer kasi sy..heheh..

p/s: mane duit raya utk sy yg bujang trang tang tang ni??hahah..

PinKy MoMMa said...

jangannnn lupaaa utk kami 2 hahaha :)
nanti kami dtg serang makan ketupat huhu..

Dieba said...

wahh blackberry.. kelasss..
tapela.. xnk duit 10 n 5rgt tu.. nk y blakcberry.. hahaha
cam bes plak sampul cmtu..

aTy _faRed~ said...

fariza :: haaa...nak gi beli sampul ipad jugak...;p


nuyui :: tak dapat bagi duit raye gempak..sampul gempak pon jadi lar...

nad :: untuk abang n adik harus lar ade...!!! eerrr...tapi ketupat tak de..;p

cik fadh said...

taun ni 1st time kene bg wet rayer . cm sodey plak umo bru 21 tahun da xley dpt duit raye, kene plak melabur lagi . hadoiii

.:shura shushi:. said...

nak uit raye!!budak sek ag nie..hihihi

Vna Sandhu said...

blacberry tue cun la..Kira & Syakil nak boleh? heheheeee

this year ingat nak standard RM5 untuk semua :-)

rara pinkmafia said...

aty mana dpt sampul tu?

NaniE said...

hui, hampir tertipu dengan sampul tu..

tqahmisdar said...

dear, mane jumpa sampul BB tu? nak2! hehe
tqa bg duit raya utk 12tahun kebwh je..hehe

L.e.e.z.a said...

saya nak blackberry jeeeeer!!!! ;D haha~

O'gosh said...

wooo..dasat tu sampul duit raya dia...ai pakai yang company punya je..jimat xyah beli...

Anum said...

syok kan
budak2 suka le

Qhaifa Nur said...

nice sampul raya tu...sampul tahun lepas pun byk lagi..

dah follow - qhaifanurin.blogspot.com

PUAN SUE (asam.garam.gula) said...

su mggu lpas dh p tkr wit kt bank,tp dpt wit dh xcntek..hehe

Adylia Qarissa said...

nak tak nak kene dan wajib jugak bagi duit raya kat anak buah..sebab dorang selalu cakap 'ciksu nie kedekutlaaaaa..dah kerje pon tak bagi duit raya'..walaupon tak kawen lagi tetap kene melaburkan saham dipagi raya ...sobsobosb..

Wanie said...

kalau umo 20 ke atas dapat jugak tak duit raya akak?hehe..klu dapat mk serbu ni..:D

puteri ain said...

sy student lagi . duit raya ? hehe

Liyana Aziz said...

ingat betul2 nak bagi tadi... agak2 kalau umur dah 20 tahun ni kak aty nak bagi duit raya x?

wah, siap blackberry ok!

penyisir rambut said...

hahaha...
yg blackbery tu mmg tak leh blah....

Farah Shamsudin said...

saya nak blackberry tu jee.. boleh?

Nur Hawa Mohd Zin said...

hahaha...sabar je la..mesti teruja budak2 nanti :)