Friday, August 19, 2011

RAYA 2011 :: Aku bagi 10 hengget tau duit raya tahun ni...!! Kalau nak siLa lar datang rumah aku beraya...





betuL ni aku nak bagi sape2 yang datang uah duit raya paLing kurang 5 hengget...
kaLau nak 10 hengget pon ade jugak....




eerrrr.... tapi sampuL duit jer Lar cop 10 dan 5 hengget...
isi dalam beLum tentu.... ngeh ngeh ngeh...


dah Lame tak dapat duit raya kan...??
aku rase bertahun2 dah nie...
sejak2 kerje...sejak2 berpendapat..
jangan ko mimpi nak dapat duit raya..!!!


kaLau ade orang nak bagi seringgit pon aku dah melompat2 macam ar dapat 50 hengget...
tu pon kaLau ko dapat ar...


ko kene kuar duit raye lagi ade kan....
puLak tu anak buah ko berderet...
ko baLik kampung...
anak buah ko kalau salam..saje saLam lame2...
dengan harapan dapat duit raye dari ko kan...
tak di huLur...kompem derang cakap ko kedekut....[hahahaha]


kaLau adik aku yang bongsu tu..
kakak2 abang2 bagi sepuLuh hengget mahu ko kenen bahan..!!


hokeh.. yang penting harus ikhLas...
[kalau nak tunggu ikhlas...mesti ko bagi sehengget jer kan...muwahahaha]




tahun ni fes time aku akan terime kunjungan tetamu ker rumah sendiri....
seLalu bajet bapak aku nyer duit raye bapak aku jer tuk bebudak...
tapi tahun ni harus sediakan bajet sendiri...
tu yang teruja beLi sampuL duit raya..!!!
kawan2 ade yang ber anak kecik...
jadi lebih seronok kalau dapat bagi sikit sedekah di hari raya...


eerrr.... tahun ni dengan harapan dapat duit raya dari lelaki kesayangan...[saje aku highlight]
fes time ni beraye...
masih lagi berdua...
jadi harus lebih kan duit raya tuk aku..[muwahahaha]
tahun depan dah kene bahagi duit raya ngan anak puLak..[insyaallah]
harus lar teruja lebih.....




haaaa..kaLau ko nak blackberry pon aku ade jugak... ;p






p/s :: so.. berape pulak bajet duit raya korang untuk tetamu....??