Thursday, August 04, 2011

setelah 2 hari MC...

2 hari aku MELEPEK kat rumah..
MelepEk ok..bukan melepAk....
ko tau tak bertapa seksanye menghadapi demam ni...
daLam ngah berpose..tekak rase tak besh..
tak de nafsu langsung aku nak berbuke pose...
ape saje yang ade.. aku makan jer..
tu pon hanye nak tambah tenage...
aku tak nak bajet macam opis aku tu macam opis ayah aku..
suke2 ley amik Mc sampai 2 minggu...
jadi harus gigih sihat daLam 2 hari..!!


dikaLa demam...
biler pergi bazar ramadhan..
tengok ayam goLek yang kemain seksi bergolek depan mate...
aku tak rase tergode pon...[phheewwhh]
tengok air soya 'berpeluh' kesejukan...
tak nampak menarik jugak...
bau beriani gam yang memang nampak sedap gila tu pon...
tak boLeh buat aku kecur air liur...
senang kate...
ape saje makanan kat bazar tu..
tak mampu buat aku berselera..!!!
memang dasat....!!


jadi hari ni aku kembaLi..!!! [weeeeee]
boleh ngadap bLog suke2 hati...!!
cisss...banyak santek muke ko...
2 hari ko MC.. 
ko bajet keje2 ko yang melambak tu ade orang baik hati nak tolong buat kan ker hah..??!! [hahaha]
hokeh hokeh...
hanye n3 ini.. setel keje menimbun ni dulu...
baru ley berbloging ngan senang hati..
tu pon kalau ko ade idea nak buat n3.. [sob sob]


hari ni aku dah masuk opis baLik macam biase...


mengadap kerje yang menimbun 2 hari aku pending...
siyes..2 hari lepas aku tak larat nak buat ape2...
hanye tido...n tengok tivi..[beshnyer..!!] muwahahaha


tapi aku tetap berpose penuh hokeh...
bukan tunjuk kuat..
tapi kaLau aku tak pose pon..
bukan aku boLeh makan senang2 hati..!!
jadi..selagi aku mampu tahan...
aku tahan sampai ke petang...
tak memudaratkan pon...


[alhamdulillah]...aku dah kembaLi sihat..
walaupon batuk n selsema masih teruk...
tapi rase sakit n panas badan dah tak de...
otak aku pon dah mampu berfungsi seperti biasa....




p/s :: mekaseh kepade kawan2 yang doakan aku..

12 comments:

nuyui a.k.a miss NUSHA said...

alhmdulillah sis dah makin sihat..ni ha,sy lak yg makin K.O.

Anum said...

yahooooo dia dah baik dah
take care tau

LuN@_aiDi said...

dah sihat dah neh, musti nmpak ayam golek yg seksi tuh mengoda yea(= hihihi.. btw slmt berpuasa^^

cik fadh said...

ptot la xde hupdate n3 . tggu jer..da sihat kan, ok mari lah gigih berblogging semula ;)

UyaRayza said...

take care dear hehehe..uya pun baru setel keje yg bertimbun dekat seminggu nie hehehe..skang ble berblogwalking dgn jayanye heheh

~ NANA ~ said...

wahhhh sihat je trus update blog ek? kekeke

Zura said...

kalau demam nie mmg mematahkan selera makan...

rara pinkmafia said...

yelah,bile dh melepek mmg ayam golek buat tarian seksi pon x lalu.hehehe.


keje tu buat pelan2 eh.hehehe

Yan said...

take care ye. kalau tak tahan, tak payah lah posa.

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

alhamdulillah...

O'gosh said...

take care...moga2 cepat la baik 100% ye...

Farah Shamsudin said...

fara pn mc dah dua hari nii.. aduii.. dugaan betul kan.. takde selera langsung