Thursday, September 08, 2011

teruja bila dapat OFFER DARI MAJALAH IMPIANA nak masukkan umah aku dalam majalah..!!! TAPI......





ko pon tau kan aku ni memang suke menghias umah...






aku suka mendeko...






jadi majalah2 pasal deko2 ni memang belambak2 lar kat umah aku....
tiap2 buLan mesti beLi....





selalu puLak tu berangan2...
biLer tengok umah orang daLam tu cantik2...
aku pon teringin nak rumah aku secantik tu...
macam2 idea aku dapat...
aku belajar tentang warna... fashion... konsep... dan segalanya....


aku selalu mencuba...


dari bujang..tinggal umah sewa sendiri ngan adik pompuan aku..
sampai Lar sekarang dah kawen...






memang menyeronokkan...!!!
macam2 konsep n idea aku dah pernah cuba...






dah tu... seLalu jugak aku berangan2 lagi...
kaLau umah dah cantik nanti boLeh ar masuk MAJALAH IMPIANA tu pulak kan....[muwahahaha]




angan2 nak bajet bagus jer ko kan...




haaa...tapi jangan ko pandang enteng angan2 aku ni hokeh...


hari isnin hari tu aku dapat satu email...
yang boLeh buat angan2 mak Jemah ko ni jadi kenyataan...








aku dapat offer dari MAJALAH IMPIANA yang berminatkan nak rencanakan umah aku tu masuk daLam majaLah Impiana tu.....



giler ko tak teruja dapat offer dari majalah popuLar...!!
ko pon tau.. majaLah IMPIANA tu adalah di bawah Karangkraf group...
satu majalah antara yang terlama wujud kat pasaran..
dan ade pengikutnya tersendiri...
salah sorang nye aku lar...




aku tak perasan mssg dari chatbox kat blog aku yang wakil impiana [Cik Ira] tu dah hantar dulu..
eerr... aku baru perasan semalam.. [maafkan aku]








aku dah mintak kepastian...
dan Cik Ira dah kompem n kate nak datang umah aku hujung minggu ni....




TAPI... aku masih beLum bagi jawapan...






dalam rase teruja...
ade sikit kerisauan di hati....




bagi aku... rumah aku tu tak seberapa pon DAN MASIH TAK LAYAK nak masuk dalam majaLah yang gah n popuLar macam tu...
setakat nak tayang2 kat bLog sendiri boLeh lar...


tapi... maLu puLak rase hati kaLau nak terima offer tu...


dekorasi umah aku tak sempurna mana...
hanya tuk kepuasan diri sendiri...




dan bukan semua bahagian dalam umah aku siap sempurna cantik...




contoh nya bahagian dapur...
tak de kitchen cabinet...
tau jer lar kan.. bukan umah sendiri...




bahagian biLik kat atas pon...
hanye biLik aku jer yang aku hias...




biLik ke-2 masih belum dicat...
biLik tu biLik soLat sekarang..
tapi aku rancang.. biLik tu akan jadi biLik anak aku yang pertama nanti [insyaallah]
jadi tak boLeh cat sekarang...
sebab setiap warna akan memainkan peranan penting tuk tumbesaran kanak2...
nak memiLih warna tuk biLik anak.. harus lar sesuai ngan karakter die...[tak sabar]


biLIk yang ke-3 puLak...
aku ngan asben rancang nak buat ruang menonton tivi...
hanya mahu hiasan simple...
dengan tema warna menarik macam merah atau hijau..
tak de  sofa...
hanya ruang santai yang lebih selesa...
kalau ikutkan kiteorang nak mula mengemas sebelum puasa haritu...
tapi keadaan aku tak mengizinkan...
jadi.. masih mencarik masa yang sesuai....


atas sebab2 ni Lar..
aku masih beLum bersedia nak terima pelawaan Cik Ira dari majalh IMPIANA tu...
kaLau nak masuk majaLah popuLar macam tu...
biar Lah cantik dan sempurna...
kaLau macam umah aku sekarang...
aku rase... biar lar hanye tuk letak daLam bLog..
dan pemandangan mata sendiri...


bukan sombong atau tak sudi...
tapi.. aku betul2 rendah diri dan segan...
kaLau nak dibandingkan dengan rumah orang lain yang sedia ada dalam majalah tu...
aku rase sangat2 kerdil....


tapi... biLer satu hari nanti..
rumah dah dihias sempurna...
aku sendiri tak maLu akan offer diri pada Cik Ira tu..[hahaha]


mungkin rumah baru aku nanti..??
insyaallah....








p/s :: kaLau ade orang nak offer ubahsuai umah aku macam deco bersama eric tu.. lagi seronok..!!! [berangan lebih]