Tuesday, October 25, 2011

Mahukan bakuL macam ini..TAPI LAGI BESAR....[kat mane ek..??]





orang panggiL ni fruit basket..
bakuL ni aku suke sangat2...
jenis rotan yang tahan tu...tebal dan keras...
dolu2 aku suker pakai biLer gi Picnic..
tapi terhad..tak ley isi barang banyak2...


jadi lepas tu aku buat letak majaLah...
rajin jugak aku gubah2 bakuL ni..
letak bunga...letak kain...atau letak ribbon...
tapi lelame aku biarkan kosong..
sebab aku rase bakul ni memang cantik walaupon kosong...






sekarang.. aku guna letak barang2 baby..!!
hahaha...tak peduLik ko cakap awal ker ape..
aku nak jugak beLi barang baby...
tapi..tetap rase saiz bakuL ni terhad...
tak mahu pakai raga biasa tuk isi barang2 baby semasa berpantang...
mahu bakuL yang cantik macam ni jugak..!!
jadi mahu carik yang lebih besar dan lebar..
tapi tak mo yang bertutup..
cukup sekadar ade pemegang macam bakul ni...
kaLau ade kaLer PUTIH  lagi cantik..!!




TAPI.. korang tau tak kat mane aku Ley dapat BAKUL YANG MACAM AKU NAK ni ek..??
share sikit ngan aku.....

23 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

erm..lau gtau pon jauh sgtkan kat ipoh ni..huhuh..

PinKy MoMMa said...

ermmm ce cari area jalan tar..mesti banyak kat situ kan..

puteri rimba said...

tingkat atas sekali plaza alam sentral shah alam,ada kedai bunga...banyak gak bakul cam ni...murah pun murah...try la survey...

e k i n ♥ y u s r i said...

wah,dah byk brg baby

Fariza said...

comel ltk bj baby. sukaaaaaaa :)
ada. tp fariza lupa. cuba cr kat kedai hantaran. hehehehe

yUmIe said...

hurm kt melaka ni mayb bleh cari kot.sbb byk org jual kraftangan kn.tp so far xpenah r lg jmpe yg bsr punye..huhu

Jiejah @ Iza said...

tesco bulatan kayangan ada jual , kat GF jek . smlm br akak beli bakul besar tuk letak mainan budak² hihihi

Qhaifa Nur said...

bawa bakul ni gi picnic memang saya suka....nampak klasik

InaAchik said...

AKU XNAK KOMEN ENTRY NI! HEHEHEE...

Lieya said...

Amboiii.. bukan dah besar ke bakul tu?? Heheheh nak besar lg?? dasattt... tp memang cantek pun bakul tu kan... cari cari jangan tak cari, good luckk k...

aTy _faRed~ said...

yui :: ipoh tak ar jauh sangat..kami baru plan nak jalan2 sane mungkin minggu depan kot..ley carik sekali kalau ade..:)

Nad :: malas nak ker TAR lagi buat mase ni..:)

Putri rimba :: romantika..ha'ah kan..apesal tak terhengat lak ni..:)

ekin ::ssyyyy...hahaha...akak ngah teruje nih..;p

fariza :: kedai2 hantaran bakul2 kecik semua..

yumie :: kat melaka saye tau kompem ade...nak pergi tu yg tak tau tah biler..:)

iza :: betul..??!!! wahh..besh..ley pergi ni petang ni..:p

Qhaifa :: dulu2 selalu bawak..tapi kecik sangat..:)

ina :: eeeerrrr...aaaaa...hurrrmmm...

Lieya ::tak ar..bakul tu kecik jer kalau tengok sebenarnyer...

Anonymous said...

awalnye beli brg baby...kan xelok...

~ NANA ~ said...

xpe buat preparation awal2...sikit2 beli lama2 jadi bukit...hehe

btw bakul camtu sgt byk jual kat SSF, ada size besar...last time i beli rotan kaler putih...kat kedai2 kraftangan pon ada jugak jual :)

aTy _faRed~ said...

anon :: kan saye cakap kat atas tadi..sy tak peduli ape org nak cakap..huhu..so maaflar..selagi sy tak jumpe ayat al quran atau dalil mengatekan buat preparation awal tu tak elok..jd sy tak nak amik tau..;) hanye sebab orang tua kata..atau orang muda terikut..?? neway...buat preparation kawen awal seawal bulan pertama kedua pertunagan jugak tak elok..?? what so different yeah...??:) tak per..lain orang lain pendapat dan carenye... :)

Pen Biru said...

laa..ingat kot utk letak baby nanti heheheh

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...

uiks kat sini banyak....
comey khen...tahan pow tahan
kat mesia tataw brpa RM sini x sampai 1man (RM350) pow

mr and mrs sapic said...

kak...esok yan nk g nilai 3 kalo ade yan gatw k =) kak nant kalo ade baby fair kne laju2 pg taw..lg rambang mata...

Mila Ahmad said...

kedai² bunga ade kot kak?cuba cari...

mizzkechique said...

try crik kt kedai kraftangan..mesti byk..

laskar pelangi said...

a'a kan..bakul cmni tahan lama..

rimieilya said...

smlm jln2 kt tesco extra shah alam...ada org jual bakul2 rotan cm akak nk ni.dr size kecik smpai besar gedabak pn ada...tryla g usha..hehe...happy holiday!!

♥ Elin ♥ said...

hi vanillapink!!!

sy vanillacheze ;))

love vanilla!...

Mama Gee said...

kedaib unga..kedai brg2 hantaran