Tuesday, November 22, 2011

asal tengok jer buat tambah 'dosa' aku..



waahhh...seperti diharapkan..
tahniah ar pada pasukan Harimau Muda..
memang semalam lawan Indonesia..!!
aku tumpang kembang hidung nih..bangga gak weeiihh...
eeerrr...walaupon aku tak tengok pon semalam...[poyo kan]


aku tak nak tengok..
sebab..asal kan aku tengok jer..
mula ar mulut aku yang selame ni sopan santun berbahasa [ngeh ngeh ngeh]
tetibe jadi celupar macam pompuan giler...
tu aku cakap..asal kan aku tengok bola jer nanti tambah dosa mulut aku...
jadi..tak yah ar tengok..
[ciss...alasan..sedangkan ko memang tido awal semalam kan]


ko tau ar kan...sejak2 ngandung ni..
semua kene jaga...
tak mo ar anak aku dengar ibunyer cakap bende bukan2..
marahkan pemain bola sepak tu..
walhal diri sendiri memang tak reti langsung pon pasal bola tu sebenarnyer..[muwahaha]
kalau bukan aku yang cakap pon..
aku tak nak baby aku dengar ayah nyer yang cakap bende bukan2 jugak..!!!
[biler tengok bola ko mesti asyik tekujat jer biler laki ko tetibe menjerit]
teranjat baby nanti...!!! 
biler tenok bola..memang macam tu lar ropernyer...
[tetibe rase macam :: betul ker..ni lakiaku yang lemah lembut tu?] huhu


sebelum2 ni..
aku layan jugak ar..
tapi separuh jer selalu...
sebab biler dah sakit hati... [tah ape2 jer kan aku nih]
aku terus kate nak naik atas tidor..
tapi dari atas..aku tanyer laki aku... 
"sayang..dah berape gol dah..??"
kalau jawapan masih tak memberansangkan..
aku tak mo ar tengok agi..
finale semalam..
aku langsung tak tengok..
kompem nanti berdebar2...
aku yakin menang..tapi sementara nak dapat kemenangan tu...
kompem penuh ngan drama..
jadi pagi2 lepas solat subuh...
soklan pertama aku pada Fared hari nih..
"sayang..semalam saper menang??"
laki aku tak jawap pon...[geram giler ko tau tak]
[bukan sebab tak dapat jawapan tapi sebab die buat2 tak dengar dan tak nyahut langsung..]
sudah nyer aku tau cerite dari radio jer...
waaahhh...betul kan...memang bedebar2..!!


walau ape pon...
aku memang sentiasa menyokong pasukan Malaysia walaupon aku bukan lar giler boLa pon...
tapi semangat tu harus ade....


tahniah lagi sekali...
walaupon aku tau..pasukan harimau muda tak bace pon ucapan tahniah aku nih..[ngeeee]


p/s :: tengok bola senyap2 tak boleh ker ek..??