Tuesday, December 06, 2011

tempahan BARUT dah sampai..!!! yaeeyyy....





haritu kan aku buat n3 tanyer korang pasal BARUT...[post]
terima kasih sangat2 kat korang yang bagi pendapat...
siyes.. aku rase sayang sangat kat korang..[peluk ketat2]
korang memang sangat besh ar..




ramai cakap soh beli BARUT antara 10-20 helai..
dan ramai bagi cadangan2 barut yang macamane sesuai tuk baby...
memang sungguh berguna pandangan dan pendapat korang2 tu..




jadi aku buat keputusan tuk tempah barut melalui on9 kat Blog :: MY BABY COMEL
tempah minggu lepas..
alhamdulillah..semalam Barut selamat sampai kat opis aku..
ni fes time tau aku tempah barang melalui on9..
alhamdulilah semuanyer di permudahkan...




aku beli 2 set -1 set ade 5 helai
bermakna aku dapat 10 helai
harga 1 set Rm 26.00
campur postage Rm 6.00
total semua Rm 58.00






aku amik 2 jenis Barut..
satu jenis ikat2 tali..5 helai
dan satu lagi jenis lekat[zap]..5 helai

warna aku tak cerewet..
yang jenis lekat2 [zap]..
aku amik plain kosong..
ade 5 warna...aku amik semua kaler..
warna cantik2..!!

barut jenis lekat [zap]


yang jenis tali2 pulak..
aku soh akak Mazlina[owner] tu yang pilihkan..
aku cume bagitau pilih warna2 yang die rase cantik n popular..
senang kan aku..[perasaan]

barut jenis bertali ikat


barut ni ade bentuk..
ikut lekuk atas montot baby..
jadi tak de ar baby tak selesa atau mudah terkena u'uk baby kan..
material kain aku pegang besh n selesa..
memang kain biase orang buat barut tu...
jahitan pon kemas dan cantik...



aku amik saiz L..
sebab saiz M tak jauh beza pon ngan saiz L..
tapi nak tempah lagi saiz M nanti..mungkin lagi 5 helai..
[sebab adik aku tina pon nak tempah same jugak]




neway..sape2 nak tempah ley ar ker blog My Baby Comel ni yer..
banyak lagi bende lain dalam tu..
kain bengkung..bedung..nursing bra..banyak lagi ar..
ko tengok jer sendiri...






p/s :: nak tempah nursing cover pulak lepas ni..