Thursday, January 12, 2012

memborong baby Legging @ Baby tight di GM klang





kalao ko pernah gi GM klang tu..
ko tau ar betape banyak nyer kedai jual barang baby..!!
aku rase dalam satu block tu mau lebih 10 kedai ar jual..
kat situ ade 5-6 block kot..
hah..jenuh ar ko pusing..
kalau teror carik boleh dapat yang lagi murah n cun2..


tak hengat biler aku gi sane nak beli legging tuk baby nih..
alaaa...yang macam stocking tu ..tapi panjang sampai ke montot..
romper aku dah beli banyak..
jadi ley ar matchkan ngan legging kan..
eerr...kalau tak panas ar...




bukan semua tu ar..
tu dalam gambar aku dah campur ngan yang lame2 dah aku beli..
kat GM Klang tu aku beli 6 helai ngan harga borong..
selalunyer kalau beli satu helai RM 10.00.. 
tapi kalau borong 6 helai jadi Rm 30.00
kire sehelai tu jadi harge Rm 5.00 ar..
kire murah ar kan kan kan..
tapi ko kene beli banyak minimum 6 helai ley campur2..
kat GM tu kan memang kedai borong terbesar namenyer...
jadi harus ar orang tu nak jual secare borong baru murah kan...




yang ni jenis stokin..
yang aku beli kat GM Klang tu yang belang2 kaler no 2, corak kotak2 no 3 dan polka dot pink hitam tu jer...
yang lain aku beli kat mane tah aku tak hengat dah...
yang ko tengok kaler biru lembut ade bunge pink seketul tu..aku beli mase aku tak tau gender baby lagi..jadi suke2 aku nak beli jer..
tak per..baby boleh jer pakai..
tak kisah pink ker ade bunga [kesian gak ar nak bagi pakai] huhu




haaa..yang ni jenis seluar..
3 helai aku borong.. termasuk 3 helai kat atas tu...
suker gak macam ni..
kalau rase ok nanti2..boleh gi lagi beli...


semua yang aku beli tu..ade 2 saiz..
saiz paling kecik saiz 70 untuk Newborn
tak silap aku..aku ade 4 ker 5 helai saiz tu..
selebih nyer aku beli saiz besar sikit..saiz 80
boleh ar pakai lame..
kot2 baby aku terbesar cepat ker kan..


tapi biler dah beli banyak2 ni..
risau lak...tengok macam ketat jer..
selesa ker baby... tak panas ker...??
hurrmm...tak per..cukup ar tu..
tak nak  beli lagi..cube pakai yang ade ni dulu tengok macamane kan..