Monday, May 28, 2012

DEKORASI :: Teaser





warna-warni di bilik Qaleef Eeman 





hek eley ko...dari aritu teaser jer...
biler nak siap..???
eerrr....hahaha...coming soon..
tak lame dah tu...aku tayang sikit2 dulu bilik anak aku ni...
aku suker lepak bilik ni sejak Qaleef ade...
nanti ek..dah siap dah tu..
aku saje2 nak banyak kan entry...muwahahaha...



15 comments:

Cikpuan rara said...

owh kira trick lah ni eh.

jaja_NorLiza said...

tak sabar menunggu...untung qaleef!

Fainie said...

waaa so colorful..cepat review..(",)

LisaLisut said...

tgk sikit pn dh tau bilik dia cantik dan colorful okkkk. i ni ntah tatau nk deko apa.mmg pale jela bilik tu ade brg2 dia saja.susunnye tak.hahaha

Lieya said...

Allamakkk apsaiii ade kaler pinki winky plak tuuuu!!! hik hik

Riny said...

sian papa tinggal sorang2..dah tu mama asek dok dlm bilik tu je...silap2 tetido sekali..hik3

izla said...

cantik..tak sabar nak tengok :)

O'gosh said...

alahai..bg la tgk cepat2....best ni..

mizzkechique said...

msti comel hasilnya nt..

cikpingu said...

wahh...best2..

Hilmirda Daud said...

bila nak letak gambar penuh.. tak sabar nak tengok ni..

Miss Sunshine said...

Aty saje nak buat suprise ye... buat kita tertunggu-tunggu. hehehe.. nampak colourful.. comel.. =)

Hazz Nieza said...

teaser jer pun dah nampak sgt ceria.. tak sabar plak i nak deco blik baby. huhu~ ;-)

izan mama mia said...

menghias bilik anak mmg sesuatu perkara amat best..tak sabar nak mula..

Peri PiA said...

aty mmg superb bab2 ni ;)