Friday, July 20, 2012

semoge Ramadhan kite lebih indah...insyaallah



nak ucap salam Ramadhan apesal letak gambo anak pulak...
biler dah ade anak sendiri..otomatik rase gambar anak sendiri yang paling besh ko nak tayang....ngeh ngeh ngeh
Ramadhan tahun lepas aku disahkan mengandung..[alhamdulillah]
walaupon hujung puasa tu ade sikit komplikasi pendarahan..
tapi aku sangat2 bersyukur..
Ramadhan tahun ni...aku berpeluang merasai nikmat sebagai seorang ibu...
berpuasa bertiga bersama suami dan anak si Qaleef Eeman...
[walaupon dah sah2 anak aku tu tak pose kan]
tunggu ar besar sikit nanti..
aku kejut die soh bangun sahur sekali ngan mak pak nyer nih...



SALAM RAMADHAN untuk semua kawan2 blog AKU BUKAN BIDADARI
selamat berterawikh malam ni..
selamat bersahur esok pagi..
selamat berpuase sok..
dan selamat jugak berbuke pose petang sok...


semoge Ramadhan kali ni lebih bermakne dan lebih baik dari sebelum2 ni..insyaallah..

maafkan segala salah silap aku pade korang semua..
kalau ade kate2 aku yang buat korang sentap..
sesungguhnyer aku tak pernah berniat begitu..[eerrr..yer ker...??]
tapi betul...aku kekadang tak sedar atau maksud yang cube aku bagitau tak sampai pade korang semua..
aku sentiasa perlukan kemaafan dari korang...
dari dulu..hingga ke saat ni..
tapi sempena Ramadhan yang sangat hampir ni..
berjuta lagi kemaafan aku pohon dari korang semua...
dengan harapan ramadhan kite akan lebih indah...insyaallah...





55 comments:

Cik Ogy said...

selamat berpuasa kak aty..:)..qaleef sgt cute..

mRs mysarah said...

selamat berpuasa jugak untuk kamu sekeluarga

p/s: kepala qaleef tu kenapa bintat2 aty? kena gigit nyamuk ye? hafiy pown dah macam2 parut ada kat kepala, kaki akibat kena gigit semut n nyamuk. kesian betol

cik fadh said...

selamat menyambut ramadhan qaleefff..hihi tetibe ;)

semoga ramadhan kali ini penuh keberkatan untuk akak sekeluarga.aaminnnn ;)

iduraz said...

selamat berpuasa juga aty..wah, sila la merasa keseronokan berpuasa bersama anak bujang kamu yer..take care!

azrinna said...

Selamat menyambut Ramadhan

Gieyana said...

Salam Ramadhan juga yer Aty..:-)

Allene said...

salam ramadhan untuk aty and family... :)

Allene said...

salam ramadhan untuk aty and family... :)

Cik Ayu said...

salam ramadhan buat aty juga..

cikpuanputeri said...

selamat berpuasa aty!

MisZ FyZa said...

slamat menyambut ramadhan aty..;)

Adylia Qarissa said...

tertiba rasa sedih lak bila baca entry akak nie..huhuuu..bestnya akak puasa dangan suami dan anak..dkna jeles!!..nak kawen..nak kawen..nak kawen ;p

Mila Ahmad said...

berkerut-kerut dahi si qaleef tu apelah yg ditenungkan tu.
selamat menjalani ibadah puasa kak.

Zana Adieyza said...

salam Ramadhan dear.. semoga Ramadhan tahun ni membawa lebih banyak keberkatan buat aty sekeluarga..

Bazilah (^0^) said...

salam ramadan :) semoga ramadan nih lebih bermakna . Dan bazi harap mama qaleef gigih jgk mengepam susu bulan puasa nih hehehe

izla said...

selamat menyambut ramadhan
budak tecit tu tak puasa tapi nanti paling banyak dapat duit raya. kan???

Saleha said...

selamat berpuasa juga.. semoga puasa tahun ini lebih berkat :)
nanti raya jemputlah datang rumah
kita duk putrajaya je:)

Mama Gee said...

selamat berpuasa atty..
akak minta maaf k atas komen yg bodoh di entry susu ibu tu...
akak harap lain kali leh kalo akak terlanjur tulis sesuatu yg leh menyentuh sensitiviti atty maupun org lain...leh tegur akak terus di blog akak or jgn publishkan terus komen akak tu...

tp rsnya pasni takde nk komen apa2 lg..takuttt....takut tersilap ckp lg..walaupun kita tak niat..dh jadi isu besar pulak...

maaf sekali lg atas kekelifan yg tak disengajakan..

e k i n ♥ y u s r i said...

selamat berpuasa sis

Cik Puan Rara said...

selamat menyambut ramadhan buat aty and family.heee

Mimy Hamid said...

samala kita aty...semoga puasa kita lebih bermakna dengan kehadiran anak tersayang ewahhh...tarawikh dok malam ni??? hehehe..aku tak tau lagi..rasa macam nk pi tapi anak ada..(alasan sgt kannn)

nuyui a.k.a miss YUI said...

slm ramadhan sis syg..

sygnhya yui tak dpt pose sesama..waaaa!!

CikNaa said...

me too..
slmt berpuasa utk mama qaleef.
edd kite kan lebih kurang. puasa tahun lepas ciknaa pn baru tau dh'lekat' :)

Anum said...

insyaallah

eima said...

ade jugak sentap sikit2 tp tak de hal la ... ye ye o0 je aku sentap ...hahaha

salam ramdhan dear .... mudahan project bf ko berjaya sepanjang ramdhan ni .... byk minum air ye

@YUNID@TI said...

selamat menyambut ramadhan

Fainie said...

salam ramadhan jgk utk aty sefamily.. (",)

.:shura shushi:. said...

Kakak..! Selamat Berpuasa :))

~mama leya~ said...

selamat Berpuase akak..!!~

Miss Sunshine said...

aty... selamat berpuasa.... =)

miss she said...

selamat berpuasa aty..

Siti Wardah said...

salam ramadhan kak :)

pena rozie said...

selamat menyambut bulan ramadan & selamat berpuase...

Baiduri said...

selamat menjalani ibadah puasa jgak utk Aty... smoga thun ni lebih mndapt barakah.... (^_^)

Ardini Humaira said...

salam ramadhan al-mubarak
selamat berpuasa dan beribadah di bulan yang mulia ini... semoga segala amalan kita diberkati Allah, amin

:)

Ayiesha Sani said...

selamat berpuasa kak...

Riana said...

Khusyuknya Qaleef main sampai moncong2..haha..selamat berpuasa kak aty =)

nurul huda jumri said...

selamat berpuasa dear...

ratu siput said...

selamat berpuasa...raya tahun ni mesti meriah kan sbb dah si kecik :)

YanaMIB said...

insyaAllah..slmt berpose yunk! eh sejak ada ank ni, klu boleh setiap entry nk tepek gbr ank..hihi =)

Mr n Mrs Zaidi said...

selamat berpose dear..

Diyana Didie said...

slmt berpuasa to you and family ;)

Liyana said...

slmt berpuasa aty..
bersungguh2 nmpknye qaleef main ape tu smpai kerut2 kening die :)

Erina Asmawani said...

Selamat berpuasa Aty. Semoga diberkatiNya. Makan banyak2 masa sahur ok biar bertenaga sepanjang hari :)

Obat alami asam urat said...

selamat menunaikan ibadah puasa aja ,,,

Peri PiA said...

insyAllah,Amin

selamat berpuasa

mtk maaf juga jika ada salah silap :)

obat alami jantung koroner said...

selamat beribadah puasa semoga lancar

Obat asam urat herbal said...

selamat menunai kan ibadah puasa aja ,,,,,,

kehidupan yang indah said...

salam kenal aja semua nya ,,,,,,,

Obat tradisional diabetes mellitus said...

postingan yang snagat bagus nie gan,,,,,,,
dan salam kenal aja ,,,,

obat maag kronis said...

terimakasih sudah berikan saya untuk berkomentar.. postingan yang bagus, semoga sukses . salam kenal

Obat jantung said...

salam kenal aja semua nya ,,,,,

Pengobatan alami untuk paru paru basah said...

ikh, so cute baby :)

obat penyakit jantung said...

baby nya lucu banget ,,, :)

Cara Pemesanan Ace Maxs said...

Artikel yang sangat bagus ijin nyimak nih gan.. :)