Thursday, September 20, 2012

barang untuk di JUAL :: LITTLE BEAN STERILIZER & WARMER[combo set]




* scroll bawah untuk entry terbaru

SOLD OUT


ingat lagi aku pernah cerite pasal aku dapat lagi satu set sterilizer dan warmer Little Bean..??
ritu tak rase nak jual...sebab...eeerr..sayang..

tapi aku rase...aku tak perlukan sampai banyak sangat bende tu..
better aku jual kat orang yang lebih memerlukan..
aku pon dah ade satu set dah kat umah..-tu pon jarang gune-





ni barang yang terkandung [termasuk botol susu little bean]


SOLD OUT




LITTLE BEAN SET STERILIZER DAN WARMER [combo set]
CONDITION :: masih baru dan belum pernah di guna langsung
usia dari tarikh beli sampai sekarang :: baru 4 bulan [masih dalam warranty]

harga pasaran :: RM 199.00
harga jual :: RM 150.00 [hanya COD]
*area rawang-petaling jaya-damansara-subang-shah alam

jika berminat sila hubungi ::
nurha_abdul82@yahoo.com