Wednesday, September 19, 2012

Preloved :: MISTY CAT PLAYGYM SIMPLE DIMPLE UNTUK DIJUAL




* scroll ke bawah untuk entry terbaru..[eerrr..tu pon kalau ade n3 baru ar]


SOLD OUT















MISTY CAT PLAYGYM SIMPLE DIMPLE UNTUK DIJUAL
[Qaleef punya]
sebab jual :: Qaleef tak suke main baring2 terlentang atas mat tu..
jarang sangat di gunakan [hanye buat perhiasan kasi penuh bilik..ngeh ngeh ngeh]
masih elok sempurna [tak de terkoyak bagai atau pudar] 
same sebijik dalam gambar siap sarung plastik asal

harga beli Rm79.90
harga jual Rm 40.00
[cash on delivery] -jangan soh courier sebab barang besar walaupon ringan-

berminat..?? sila email nurha_abdul82@yahoo.com segera 


SOLD OUT

13 comments:

fifi tiez said...

Sy kat jb..xdptla nak cod ni..isk..

mummy akmalyaqil said...

br beli utk aqil..ngape lmbt offer??

Veelara said...

sama mcm kite punye la aty.sebijik.dan mmg buat hiasan jela..iman xmo baring men mende ni....sakit je ht nengoknye.....beli b4 die lahir lg tuh...tp apa nk wat.die xmoooo.sobssss.

y.o.n.g.n.a.n.a.1.8.8.1. said...

Aidi pun dia tak guna sangat playgym dia ni. Tapi tak guna tak guna pun sempat jugak dia jahanamkan benda tu. Haha.

S.n.Fariza said...

comel. jap2 tanya hubby dulu

Aine Ainun said...

kalo dekat mmg beli..=_)

nuyui a.k.a miss YUI said...

lololooo..comel je..

MizzTina said...

cntik!!!

Ryn said...

wah...murah...cantek lagi....tp jauhhhh la.....

Allene said...

aty, lin pun sama. Hafidh tak mo main baring2 ni.

Lin da tukar URL tau, ni yang baru punya, nanti update kt tepi tu ye... ;)
http://celebrationofloveaa.blogspot.com/

Anonymous said...

kak, saya dh email...kalau cod shah alam, boleh jer bila2...

Anonymous said...

I just added your web page to my bookmarks. I enjoy reading your posts. Thank you!
Welcome to my website [url=http://www.about-dogs.zoomshare.com/]www.about-dogs.zoomshare.com[/url].

Gadis said...

akk...ni ader lgi x? kalau ader ain nak....hehehe