Wednesday, October 10, 2012

Wordless Wenesday :: cari 'orang' tersembunyi..






bersepah...sebab aku sedang mengemas laci dan storage bilik Qaleef Eeman..
buang yang tak perlu..dan simpan yang mane masih digunakan..
aku akan ceritekan dalam entry minggu depan dalam label :: susun atur

sekarang...ko carik dulu 'orang' tersembunyi...............
eerrr...tapi tak de hadiah...kalau tak kisah nak puting baby yang selambak aku tak tau nak buat ape tu..ade lah....ngeh ngeh ngeh....



p/s :: aku pon carik mase mengemas bilik nih...







62 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

nmpk bwh katil tu kak..kepala dah dlm kaki je nmpk skit..huhu..toike??hihi.

wawa yusoff said...

bawah katil..! nampak kaki je. hehe :)

ciNDerella stRikEr said...

ya Allah... Qaleef....
ape yg di buat bwh katil tu. huhu

Anum said...

bawah katil
hehe

Mila Ahmad said...

Qaleef bawah katil tu hihi...

ily♥ said...

alolo...qaleef nyorok bwh katil ye....huhu~

Anak Lebah Comot said...

hah..jumper kaki si Qaleef bawah katil....

hadiah??? ernmm nak soh aty dtg umah kemas n rias rumah jasmin lak....hahaha BOLEH?

Zana Md Nordin said...

kemain.....hujung2 kaki jer nampak kat bawah katil tu..
habis ler bila dia dah start menjelarrr....

suka tengok bilik qaleef.....colourfulll

iietamalek said...

rasenyer kat bawah katil tu yer..hehe

Lala Latif said...

ya Allah...bawah katil upenye dier...hehehe...

akilla ibrahim said...

qaleef menyorok bawah katil lagi ke?hehehe..main nyorok-nyorok nagan ibu dia :)

Allene said...

bawah katil tu... nge~~~

fiza said...

Adoiiii...jenuh gak nak mencari 'org tersembunyi' ni. Tapi rasanya yg bawah katil tu ker? ☺☺☺

as ♥ Leenda said...

aduahi qaleeff..main peek a boo dgn mama ekk..

Syima Syaz said...

tuuu bwh katil...hahaha

O'gosh Iskandar said...

Cakkkk!!!! bawah katil tu eh...

♥ Wina ♥ said...

bawah katil!

antalya said...

mcm nampak kaki dia kt bwh katil tuha. mmg gemor dok bwk katil dak debab ni eh

fifi tiez said...

kaki qaleef bawah katil!!! ololo..comelnya die..

thisisfarhana said...

bawah katil!!! hahaha. comel la qaleef ni

ciDa said...

kt bawah katil tuuu...hihihi...cute je

e k i n ♥ y u s r i said...

nmpk bawah katil tue
hehehe

zaza said...

alolo.... nampak secubit kaki die jek. hak! hak!

cikpingu said...

hihi.. qaleef ade bwh katil 2.. nmpk tgn die....

✿....rossa alina....✿ said...

bawah katil!!hhuhuhu

ct cheery said...

yeah!nampak mcm budak berbaju puteh bawah katil..dan mungkin juga orang kat tv tu..haha

Nor Suhaiza said...

bwah katil..
comey je..hik3...

ettyzukhair said...

Qaleeeeffff ooo Qaleefff!! mano nak poie tu nak oi!!

Puteri Satu said...

akak dah lama nak tanya atie ambik gambar guna kamera apa ye.. gambar semua cantik2.. :)

Veelara said...

kahhkahkahh....
Org tu hilang bwh katil ek..alololo comel giler

SYANI said...

"Orang" itu ada bawah katil..hehehehe

Ratu Hatiku said...

hehe...smpai ke bwh katil si Qaleef yerk.. :P

nurulhuda said...

dah jumpa qaleef bawah katil, nmpak kaki jer.. he3

mau jadi mcam nurul kecik2 dulu,main sembunyi2 dalam almari pastu tertido.. sampai malam ibu cari tak jumpa2, ha3

mummy akmalyaqil said...

da masuk bwh katil ke??

* CiK PuAn N * said...

salam...org tersembunyi tue ada bawah katil rasanya :)

Nur Zulya said...

comel je qaleef di bwh kstil.
aritu sofea pn pnh 'hilang'..mandi skjp pastu tgk kt ruang tamu takderr..da panik masa tu.rup-rupanya tepi peti ais smbil sengih2

Erina Asmawani said...

Qaleef sembunyi bawah katil :D

Linda said...

Hehehe...aty,ada bwh katil

AIN NAZRI said...

budak bertuah tu bawah katil ke aty.. wah wah wah... meriahnya main sorok2 ngan mummy nya

Mrs Lurve said...

bawah katil tue kah??

puan.mila said...

comelnya qaleef duk bwh katil..heheh..cantik wrna brg2 blik qaleef, colorful!! sesuai sgt tuk baby!

nurul_luq_luq said...

bwh katil

izwahasnan said...

mesti dah masuk bawah katilkan...
comelnye qaleef... geram betul bile lah leh jumpe dia ni...

Jan@Afzan said...

alah sonang je. bawah katil. hehe

Riana said...

rasanya mcm nampak kaki sesorg kat bawah katil tu..ye ke..hahaa

fatiha said...

Bwh katil?

Mimy Hamid said...

Qaleef bawah katil !!!!!!!!!!...adoi lasak anak bujang ko ni sampai ke situ dia masuk......beb nak tanya mana ko beli ABC matt tu...aku nak cari

Anonymous said...

kelakar ah.. :) comel je dia kat bwh katil tu..

BuNGaKRiSTaL said...

Nampak! Kaki Qaleef Eeman kat bawah katil tuu.. hehe.. Comel je dia kn.. Suka main bawah katil.. My Iman nnt xtau la camane.. huhu..

Diyana Didie said...

spot kaki budak bawah katil hehehe berani yeh qaleef masuk tmpt gelap. brave boy!

Mr n Mrs Zaidi said...

TU BAWAH KATIL..NAMPAK KAKI DIA JER SIKIT...HAHAHHA...QALEEF2..

Salhah Suhot said...

jumpe..nampak kaki bawah katil..

ctmah said...

alala..comelnya qaleef..duk nyuruk bawah katil ek..kantoi kaki tekeluar.kekeke

Gadis said...

di bawah katil itu...
comeelll...=)

Puan Simply Syeeda said...

Haha. Ape yg qaleef buat bwh katil tu?

4feet8 said...

Ya Rabbi, Qhalef..bahay ni tinggalkan lelama dia dlm bilik..boleh kelemasan..

UmyMah said...

alahai...cute nye eeman ni...germ la...

Anonymous said...

Precisely how have you figure all of this out relating to this topic? I enjoyed scanning this, Ill must visit other pages on your own site straight away.

Ros Anis Rusli said...

qaleef ni suka btul men sorok2 bwh katil ek..aty, tema si qaleef ni suma ijaw n biru laut ke...dr rocker, cadar sampai la ke walker die...bakul n drawer kecik tu pun kaler biru n ijaw gak...tgk, pampers pun ijaw biru gak..hehehe...tp kaler 2 ni mang santek... :)

myPreciousIrHarith said...

klakar la qhalef.ibu kemas luar,qalef kemas bwh katil ye..suka tgk qalef yg bambam tu.dl anak 1st aida kecik2 bambam cam qalef.yg gegirl 2nd ni xbambam sgt pun.agaknya ikut baka ibu dia ni yg kurus

Mama Likha said...

nampak kaki sajo!huh ! hihi aduhai lawak sunggoh !qaleef2,,, !

Cik Puan Rara said...

hehehehe mcm mana boleh ke bawah katil pulak tu.