Monday, December 24, 2012

Qaleef Eeman VS Lu'lu Tasneem














kat pantai Port Dickson 2 minggu lepas..






ritu aku cerite dak Qaleef buli Lu'lu kan..??
haaa...sekarang..sejak2 Lu'lu dah 'steady' gak ni...
tak de harap lah qaleef nak main kasar2 ngan adik nyer nih...
Lu'lu ni nampak jer lembut manje...
tapi Lu'lu ni garang giler hokeh...
ritu die marah jerit pada si Qaleef..melalak si abang...haaa..baru ko tau..heheh..

tak gaduh2...geng derang ni..
kan adik beradik tuh......


p/s :: ade yang tanye nama Lu'lu ni...Lu'lu bermaksud MUTIARA....ada dalam surah al-waqiah kalau ko biasa bace ko akan jumpe...



29 comments:

Anum said...

tomei2

Gieyana said...

Ute nyer both of them..lepak2kt pantai mmg best...:-)

Eh, wondering..qaleef masukkan pasir dlm mulut tak ni?:-)

Wawa said...

hahaha..comel la si qhaliff ni! tau nanges bile lulu marah...hihi...eh si qhaleef tak masukkan pasir dalam mulut ke??dapat annaila, seronok die masukkan dalam mulut..

mama ila said...

qaleef!!!...lamer nyer auntie ila x tengok gambar qaleef..hihi..makin comel... Lu'lu pun..comel!! muka ada iras2.. =)

achiek anis said...

macam kembar la kak...:)

nik ros said...

comel jea dua2 ni :)

Aeen said...

wahhh..best la qaleef main pasir...dok tepi pantai..syok2....:)

Fiza Rahman said...

Dua² comel. Serious nya mula lu'lu ☺☺

YanaUjang said...

waa zafirah pn lom pernah pi pantai men2 pasir laghik...eh qhaleef xmsk mulot ke pasir tu?? riso je nengok dia gentel2 pasir tu kn..huhu~

Ayu azmir said...

seronok berdating di tepi pantai...

~ NANA ~ said...

alorrr knp comel sgt dua beradik ni :)

Halimaton Hanafee said...

tak makan pasir ke qaleef tu..kalau helena dh gerenti penuh pasir kt mulut..huhu

Veelara Shamsyul said...

hihi comel die nangis kena marah ngn adik die...hihihhi

CikNaa said...

eh qaleef tak masuk mulut ke pasir tu aty? huhu.. lulu mcm mak dia :)

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P said...

macam kembar pun ada. tp nampak lah Qaleef abang

antalya said...

teringin sgt nk jumpa ngan bdk comel 2org nih n mak2 dorang

fifi tiez said...

kecik2 dah g pantai ye..

nurul huda jumri said...

geraammm tang pipi tuuu!!!

O'gosh Iskandar said...

amboi geramnya...rasa nak picit2 je budak berdua ni tau.....hehe

Zurae said...

Muka lebih kurang je mereka ni... hihi
Mesti dorang teruja dapat main pasir... ;)

salmia saidin said...

dah seiras dah lu'lu n qaleef. dedua chubby. :)

Chekgu Azrine said...

Hamboi..garang jgk ek..chomell..muka dh nk sama..hehe

Syima Syaz said...

ada iras...mmg ditakdirkan kot

Mila Ahmad said...

ala cutenye dua-dua main pasir !

LuN@_aiDi said...

beshhnyer si qaleef maen pasir..hihihi


p/s: si lu'lu brape months ek? cepatnyer dah boleh duduk^___^

MizzTina said...

tgk muka pun dh tau Lu'lu ni garang.. hahahaha.. memula tgk gmbr 1st tu, "eh, mana satu qaleef??".. ok, tgk lagi dh boleh cam.. muka sepesen je..

mrs kayrul said...

dah macam kembar bila jarak dekat....tiba2 teringat kat drama astro Lu'lu

nuyui a.k.a miss YUI said...

nmpk mcm kembar tau kak..bdn lbh kurg je tgk..

wisata outbound malang said...

Nice blog :)
salam kenal sobat :)
bagi - bagi motivasi
semoga bisa jadi semangat
Hal mudah akan terasa sulit jika yg pertama dipikirkan adalah kata SULIT.Yakinlah bahwa kita memiliki kemampuan dan kekuatan.
ditunggu kunjungan baliknya yaa :) terima kasih ....