Tuesday, January 08, 2013

UNTUK DIJUAL :: off white selendang chiffon [manik] sesuai untuk majlis nikah atau bertunang




aku sedang dalam clearkan barang2 almari/stor..untuk proses berpindah ke rumah baru..

yang mane aku rase tak gune..dan masih cantik..aku akan jual...










 panjang selendand :: kurang sikit jer dari 2 meter
aku nak jual selendang yang aku hanya pakai sekali mase majlis pertunangan aku tahun 2010 dulu..
masih cantik..masih sempurna..dan berkeadaan baik..
[sudah di dry cleaning dan simpan dalam plastik]
tak de pon manik2 yang tercabut...[cume kedut sikit]


warna :: OFF WHITE

aku beli kat Gulaties ngan harga RM 230


harga untuk di jual :: RM 100 termasuk kos penghantaran



aku tak de pulak gambar penuh ngan selendang ni
ni jer lah mase aku bertunang dolu2...



kalau ade yang berminat nak beli..
sila email :: nurha_abdul82@yahoo.com [sila tinggalkan no telifon untuk dihubungi]