Tuesday, March 26, 2013

Waaahh..sila panggung ko ek...







berlengging mase tak sihat dalam 2 minggu lepas
baring2 jer lah tengah tengok bbtv..

kemain lagi kan...sila panggung senang hati...
mak nyer ni turun naik tangga buat kerje tak renti...

nanti lah biler dah boleh di suruh..
tak merasa dah nak sila panggung goyang kaki macam orang kaya tengok tivi..
mama asuh jadi macam cinderella...
miahahaha...!!! -mama gelak jahat-

eeeaarrr.... lelaki pon kene buat keje rumah...


p/s :: qaleef biler tengok penyapu atau vacum ..die akan amik dan buat gaya mak nye ni menyapu atau tolak vacum tuh...




26 comments:

Siti Nursyamimi said...

comey tul dak Qaleef ni duk cmtu..ikut gaya mama ke papa tu ek? :)

Fainie said...

comel nye qaleef..ok la tu aty, tak kacau u buat keje, tak merengek..leka tgk tv..serius comel..

m@m@yAyA said...

amboi abg qaleef kemain eh btul cam big boss~hihi

sguh kacak ngn berpampers sajo~

Puteri Satu said...

dah encem dah dak qalef ni... muka kuat berkuntau ni mcm anak bujang kat umah akak tuh..hik hik..

nur said...

wahh..like a boss..hehe

Allene said...

amboi qaleef.... big boss ye...

Nurzakiah Hanum said...

selamat pagi ...
singgah pagi
apa khabar pagi nie.. dah makan ke?

.::cik lin::. said...

GAYA TAK NAK KALAH KAN QALEEF...NGALAHKAN BOS..XPE PREKTIS SIAP2..HEHEHE

Baiduri said...

qaleef ala2 bigboss gitu....hehe

Mimy Hamid said...

syok eh bersilang ehheeh anak laki tak leh wat pe...fayel pun terikut peel tok mak suka menyapu..kalau aku tak kot hihi

Ros Anis Rusli said...

sonang hati eh jang!

SweetLikeWhat said...

haha..comel ah qaleef ni..hannah time demam aritu dalam buai bersila panggung jugak..haih..

takpe dah besar rajin nanti ni tolong mama.. ;)

CikNaa said...

ewah.. 2kali nengok kt tangan dia tu..klu ada rokok, sebijik dlm cite doremi.. huhu.

YanaUjang said...

kannnnnnn...

baguih2 ajr ank laki buat keje rmh..memudahkn bakal binik di ms akn dtg...haa gila kedepn fikiran i nih..bahahaha :p

as ♥ Leenda said...

ooo..aty panggil sila panggung ehh..kite panggil silang panggung klu gitu..hihi..
comel qaleef mcm org kaya tgk tv..hihi..

antalya said...

bersenang lenang ko ye nak. kemain lagikk jadi tuan kecik kt umah baru yer

Nur Zulya said...

amboi kemain bos kecik ni :)

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P said...

amboi3.. lagak macam orang besar. hehe

♥MAMASYAZA♥ said...

alahaiiii sgtla confident. comei sgttt

Mommy_Cha said...

hahahhaaaa...lawak!

silang panggung!!!!!!

:)

nuyui a.k.a miss YUI said...

kemain bahagia tu..hihi

Siti Haslinda Sadiken said...

perghhh..gaya mutu keunggulan hero nie..

Mila Ahmad said...

amboi kau qaleff kemain lagi kan hehehehe...

Wawa said...

haaa rehat cukup2...pasni nak jadi mr cinderella dah....muahahaha~

Gieyana said...

cute jaa..hihi

Riana said...

bukan main diyer..nak gambor pgg penyapu ngan vacuum..mesti comel..ehehhe