Thursday, April 04, 2013

AWANA RESORT WORLD KIJAL TERENGGANU - Indoor Review




katil saiz king



masuk2...ni dulu aku nampak dan teruja




view car park...laki aku pilih...ngeeee....
jadi tak de gambar luar [tak teringat nak amik pon]
koridor luas.. tapi sebab panas dan permandangan tak berape nak cun..jadi tak de feeling2 nak menikmati permandangan luar pon...uhukks..



siap iron dan iron board -tapi kiteorang tak guna pon- 


bilik air bersih 


deco simple tapi tetap aku suker..


separate 2 -bilik air dan toilet bowl
kecik tu tak penting..yang penting adalah bersih dan tak de masalah..
tekanan air besh giler..!! -terus cakap ngan fared :: boleh tak bilik air kite buat tekanan air macam ni punyer besh..[eeaahh]






deko -meja tivi-
tak de pulak gambar tivi kotak besar..
tapi walaupon tivi demok..ade astro hokeh..hbo ngan Disney channel complete


bawak tivi ade peti ais kecik -tapi kiteorang tak guna jugak-




yang tak de gambar aku nak cerita jugak..
WI-Fi ade tapi kene bayar Rm25 hengget sehari...-aku bawak bodben siap...hewhew..

air kat bath tub luar tu [consider jakuzi ar kan] keruh..
qaleef jer mandi dalam tu...ngan aku..
lepas tu baru perasan air nye keruh sikit...

laki aku amik bilik delux satu katil saiz king..
memadai lah tuk kiteorang bertiga kan..

so far...dalm bilik semua puas hati -yang air keruh tu aku tak amik port sangat pon-
sebab dah merase gak ar berendam dalam tu...huwhew...
jadi..halalkan saja...

yang lain2...puas hati sangat2...
rate satu malam adalah Rm 400 lebih [mungkin sebab cuti sekolah dan weekend]-lebih tu aku tak tau berapa..sebab bukan aku yang bayar...ngeeeee....
kalau tak aku tengok harga dalam Rm 300 lebih jer...
untuk bilik dan tempat [resort] yang macam tu...kire berbaloi..

dari check-in-luggage-room service-dalam bilik- adalah TIP TOP
aku boleh bagi 10/10 markah..haaa..ko tengok punyer aku suker kan..

tapi macamane pulak ngan makanan kat situ..??
swimming pool..??
outdoor activities...??

nanti2 aku up cerite lain pulak...
kot ko boleh buat reference kan...