Monday, April 08, 2013

Blender untuk 1st solid food baby :: BABY BULLET BLENDER









STICKY POST [Scroll bawah untuk entry terbaru]



SOLD











20 PCS MAGIC BABY BULLET BLENDER
satu set mengandungi semua yang kat gambar atas ni





bekas pengisar yang sungguh lah comel..!!




storage penyimpanan yang siap ade tarikh



buku manual dan siap ade buku penyediaan solid food tuk baby mengikut peringkat umur
kat belah2 belakang buku ade jadual..ko boleh catat atau buat remark..

ko yang ritu tanye pasal jadual pemakanan baby tu..eeerrr..sori ar tak sempat ar nak buat tuk ko..
anak ko pon aku hengat dah nak setahun...ppffttt...

jadi...buku ni aku rase agak membantu tuk mak2 yang blur macam aku mase awal2 nak bagi anak makan tuh..




siap ade travelling bag khas untuk ko isi blender ni kat dalam..kot ko nak gi melancong ker..bercuti ke hotel ker..

 pheewwhh...nape ar dulu aku tak tau pasal ni since aku memang selalu kene hangkut blender setiap kali balik umah family aku tu kannnn.....




BPA FREE -ni antara ciri2 penting




[cara penggunaanya]




STOK SEDIA ADA ADALAH TERHAD
HANYA 4 SET SAHAJA..!!

SOLD



HARGA :: RM 149 [tidak termasuk kos penghantaran]
KOS PENGHANTARAN :: RM 23 [untuk semenanjung Malaysia]
COD hanya di area RAWANG











EMAIL :: nurha_abdul82@yahoo.com
[sertakan bersama nombor telifon untuk dihubungi segera]

jangan massage kat FB pulak ek







TIPS ::  Blender yang khas untuk buat solid food baby seperti Avent atau yang Philips aku pernah beli ritu tuh dan termasuk yang ni.. biasanya mempunyai watt yang rendah [jimat elektrik].. tapi nak bagitau ko ni..blender macam tuh..ko jangan blend melebihi satu minit..ko kene buat sekejap2..kalau tak nanti motor mudah rosak.. dan jugak biler nak basuh lepas guna tuh.. biar seketika atau basuh dengan air sejuk selepas kita steam @ rebus. Sebabnya kalau kita terus blend, blend tu akan rosak sebab panas.