Wednesday, June 26, 2013

BILIK KERJA :: Papan Notis sebagai DEKORASI












aku beli kat Daiso jugak..sekeping 5 hengget..
kecik jer kalau nak dibandingkan dengan yang IKEA punyer...
memang sengaja aku beli yang ni berbanding ikea punya..
ni pon rase nak beli lagi 2 keping cukupkan 4...

dan sengaja jugak aku tak letak sebarang lapis/alas..
bagi aku ni dah cukup natural dan menarik..
serasi dengan rak IKEA sedia ada kat bilik kerja tu...

aku tak gunakan paku tuk sangkut papan notis ni..
cuma pakai double-sided tape jer..
papan ni agak nipis dan ringan..
jadi memudahkan kerja..

buat masa ni..papan notis masih belum berfungsi sempurna..
tak de sebarang perancangan istimewa pon..
hanya kegunaan biasa letak segala macam notis yang penting...

tapi dalam masa yang sama boleh jugak di jadikan sebagai hiasan dan dekorasi dinding jugak kan..
memandangkan aku tak ada perancangan nak letak sebarang frame hiasan kat bilik ni..
jadi letak ni pon mate aku dah rase besh sangat...ngeeeee....


okeh..tu jer....