Friday, June 14, 2013

Birthday Zara [Blogger Ekin] :: tak sah kalau tak banyak gambar..!!



waaahhh...dah setahun dah Izzara..!!!
kenal Ekin dan jumpe dia fes time dulu...belum kawen pon....
pastu..macam baru jer datang beraya umah Ekin..dak Izzara tu tecit2 lentok2 lagi..
tetibe dapat jemputan setahun dah...
dah makin besar...makin comel lagi cantik...

Happy Birthday Izzara..
Semoga kamu membesar menjadi anak yang cerdik yang solehah....aminnn...






dapat jemputan dah lama...
asal nya memang rase tak dapat nak hadir...
sebab keadaan tak mengizinkan..[ mase jemputan tu arwah masih ada]

dah banyak sangat majlis jemputan aku tak dapat nak datang...
rase bersalah pada kawan2...
jadi..biler keadaan sikit lapang...dapat lah pergi jugak majlis Ekin ni..
mekaseh Ekin...sebab sudi jemput kami sekeluarga...
meraikan bersama hari ulangtahun kelahiran si comel Zara...


Ekin memang terkenal sebagai seorang yang kretif..tengok blog pon tau...
jadi..kat majlis besday zara ni..
aku memang kagum giler ar ngan setiap hasil kerja Ekin...
segala2 dia buat sendiri...-zara sungguh bertuah..!!-


dengan ekin tuan rumah...
eeaahhh...lawa kasut Zara...dah mula bertatih nak berjalan dah dak tecit nih...


sampai2 jer...makan nyer dak lagi..bergambar harus dulu..

dari kiri :: Ekin - Eira Zainal - Aishwarya Rai [eaahh] - Erin - Leenda
tu jer ar sekeping gamba ngan Leenda...pastu aku pusing tengok minah tu dah tak ada...gggrrr...
Asyraf dah cranky....okeh...aku yang lambat sampai...Leenda dah nak balik mase tu...dapat lage2 pipi jer...haram dapat nak borak lebih...adeeyyhh...

eeaahh...mane asyraf..?? 



 ngan Erin yang dah nak balik jugak..
Birthday Aish bulan 4 ritu pon aku tak dapat nak datang gak..sob sob



ngan blogger Ira dan si comel Alysa - ni pes time jumpe- sangat lah lemah lembut orang nya..
Ira pon dah nak balik time ni...tapi sempat ar amik gambar lebih...ngeeee...


Qaleef dok sengeh2 ngan mama Alysa tu dah kenapa pulak...



bukan senang tau nak soh derang duduk sama2 nak amik gambar cun....!!! haaiihh...

hari tu...ramai aweks lar...hahaha...tu qaleef tegak jer kat situ tak gerak2...


mase aku sampai kat majlis mummy Raees [Ain] dah sampai ngah lepak2 makan ngan Mimy..kire ni ngan Ain pon fes time berjumpa..
ni aku tengah2 makan dia nak balik...gigih ar soh laki aku amik kan gambar..


ngan Mimy Hamid dan Erin
Mimy ni aku sampai2 die ngah makan...tu pasal gambar atas2 tu takde gambar minah nih...
ni amik pon mase Erin nak balik...tu kat tengah2 laman dewan pon boleh ajer....


ngah2 nak amik makan ctimah [kiri sekali] sampai..
jadi..gambar dulu...
mase ni laki aku dah sound...-biler dapat nak makan-

lauk2 sangat sedap hokeh..!! daging akikah sangat mabeles...!!
[lapo balik mase buat entry nih]



setel makan..harus jugak nak ade gambar bertiga kat photo booth ekin yang cun nih...






kat guest frame table...
semua ni Ekin buat sendiri tau..!! cantik kan...!!

korang2 kalau nak tempah.. semua2 ni boleh ar gi ke blog Ekin nih..




tinggal jejak...

aku ngan Mimy balik saing lebih kurang...
harus lah ade gambar minah ni lebih kannnn....heheh...



aaiippp...Zara buat ape tu kat mummy...heheh..






lama tak jumpe kawan2...
seronok....borak2...kiteorang mane reti nak borak sikit2 sekejap2...
laki aku selalu dah sound awal sebelum sampai -jangan borak lama2-
tapi biler dah jumpa..lepak..mesti luper semua pesan laki aku tu..hampuuuunnnn...!!



mekaseh lagi sekali Ekin...
dan selamat hari ulangtahun Izzara Safiyya....




p/s :: Qaleef jugak tak sempat nak buat besday party....tapi dapat potong kek sama2 ngan arwah nanny nya...dah cukup sebagai kenangan......