Thursday, June 27, 2013

sedap nyer nama NUR MIKAYLA AEESYA





nama anak blogger Mommycha..sedapkaaaannnn...
aku suker nama tu...
eerrr..sejak tengok transformers ar...nama heroin die ar tu lebih kurang bunyik nyer..

sepasang ngan nama si abang...Mikhail..





hari ahad ritu..
lepas gathering mommy gojes kat setiawangsa...
terus ker Putrajaya....menziarah sahabat blog Mommycha yang selamat bersalin 16 May ritu...


ni Kayla baru sebulan lebih...
masih sedap tido jer...
nak buat caner kan..baby..gitu jer lah keje nya..haha...

cer ko tengok masuk 2-3 bulan nanti..
haaaa....baru dapat tengok mate bolat..mulut sengeh2....
raya lah nanti datang lagi...eeaah..tak malu ko kan aty nak datang 2-3 kali...ngeeeee...

masuk2 umah dah bau baby..peerrgghh..tu bau kesukaan...!!
sedangkan mommycha baru jer balik putrajaya tu 3-4 hari kot mase tu..
ko tengok ko tengok..bau syurga kate orang kan...
wangi jer...




ko tengok lah orang baru sebulan lepas beranak...!! maintain gojes kaaaaannnn..!!!
anak dah sepasang...oohh..bessshhh..!!!

mommycha ni dulu yang fes tu pon czer sebab mikhail besar sangat...
pastu elok jer mengandung..ni dah beranak pon even mikha tak lepas 2 tahun lagi..
kali ni normal pulak...
mommycha cakap pon die ok..tak de rase sakit2 macam yang aku pernah dengar cerite tuh..
tu lah kan..semua tu kat tangan Allah..kuasa Allah...
tak yah tunggu 2 tahun pon ilek jer..ni dah dapat sepasang..
ni aku terus bersemangat nak mengandung cepat gak ni...insyaa Allah...
bende baik..aku yakin Allah pasti akan mudahkan...
oohh mommycha...idola ku....*tetibe


ko tengok sape lebih seri...?? huwaaaaa...!!! nanges ko tengok mommycha hooii....


ni mommycha ngah carik gambar nak tunjuk kat aku..
gambar si abang mikhail dalam 'hari' yang sama sebijik macam mikaylayang ngah melena tidor tuh...
siyes weeyyhh..memang sama giler...sama sangat2..
ni mikayla..sah2 nanti besar sikit cun macam mak nyer...



tak lame ar kat situ sebab laki aku nak ke melaka out station petang tu gak...sobsob *seminggu kene tinggal
tak lame kate ko pon..sempat gak ar aku mandikan tukar pampers kat situ...wahahaha...
eerr..siap makan mihun sup mak mommycha buat lagi.....ngeeeee....
orang kate jangan tolak rejeki..lagi2 tengah lapo waktu tu pulak kaaaaannnn.....

nak gak tunggu Mimy hamid..
konon2 nak saing2 ar..
tapi aku dah sampai bawah umah mommycha..
mimy baru nak gerak dari setiawangsa...hadooii laaaaa.....
sudah nyer..aku balik...nampak kereta Mimy sampai...

len kali raye jalan same2 ar...

tu aku rase..kalau lepak ber-3 ngan mimy tu..
alamatnyer...berjam lah aku kat situ...
tak baik ko..orang tu nak pantang...nak berehat...
aku tau lah..kan pernah merase dulu...heheh...

untuk Mommycha...tahniah..dah dapat sepasang...
jeles hokeh...eerrr...bagi tips sikit....

selamat menghabeskan pantang..
semoge cita2 nak menyusukan Mikayla ngan susu badan selama boleh akan tercapai..insyaa Allah..
kuatkan semangat tu yer...kene gigih dan kental jiwa raga...
insyaa Allah...Allah akan permudahkan segala...
kawan2 akan beri sokongan pada cha...


p/s :: mood nak mengandung membuak2......

 
 


 

14 comments:

YanaUjang said...

ai pn lps tgk biras br bersalin semlm tetibe rindu zmn baru2 dpt ank dulu..tp takut lg laa nk peknen..wpn cam tringin gak skit2..acaner tu?ngee~

Chekgu Azrine said...

cepat2 sis..jgn tunggu lg..bnda baikkan..good luck!!

UMIE SUE said...

kite pulak bile ni aty...hehehe

ayahmamilisa said...

hehe..dd pon semangat nak mengandung lagi jugakla :p
mikayla comey..

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P said...

insyaallah di murahkan rezeki kak Aty sekeluarga terima orang baru.. Aminn

Mimy Hamid said...

kete ko tu yg MPV hitam tu eh..aku ada pasan...sesat nak cari blok F la ko...berpusing ...dh sampai sesat blok belakang H pulak..patah balik

erin said...

sila mengandung aty, taun depan daku menyusul..hehe

m@m@yAyA said...

ai pun semangat nak ngandung membuak2 tp xda rzki lg acaner tue..
redha dan tawakal sajelah..

bukan apa jeles rmi kawan da ank 2 3,kita br sorang..kawen dekat 4taon br dpt sorang kalau bole xnkla tgu lm lg nk dpt yg 2nd plak..

ai is nak boboiboy lepas nie plak!!!~huhu

ctmah said...

i pun suka nama tu aty..bila sebut rasa sejuk aje =)

Fiza Rahman said...

Good luck aty. Smoga dipermudahkan olehNYA. Mak dah 3 ni noks. Nak rehat panjang sket ☺☺

Super Ummi said...

Aty.... mood kite same...
tapi suami jauhhh... susahnye nak jadi.. huhu. Doa2kan ade rezeji kita.

Nurul Aziz said...

sedap nama mikayla.. mikail & mikayla.. hehe comel. bestnya.. rezeki yang tak disangka kan.. dah sepasang.. jeles2.. tapi sedar diri, tak mampu lagi.. tak bersedia.. tahan je perasaan nak baby lagi.. hehe main dengan baby orang lain jela dulu..


tapi kalau Aty dah sedia nak tambah ahli baru.. why not.. ceh cakap orang je pandai! heheeh.. qaleef pun dah besar dah tu.. :p

e.t.t.y said...

gooo aty gooo....gooo gooo gooo

pasni kt blog kita tulis ''oh aty, engkaulah idolaku'' pulak.

wakakakakak

CikNaa said...

yeay.. micha dah abis pantang..
dia la starter ngandung2 anak ke 2 ni oii.. daku pun terikut same.. hehe, semoga niat aty dpermudahkan..amin.