Tuesday, July 09, 2013

di-sebab-kan minggu lepas tak ley update entry letak gambar..






sampai mase mengemas stor bawah tangga


update playroom


qaleef yang bersolat


cerita dekorasi


aktiviti qaleef


cerite mak2..??


hadiah 'Apple' untuk qaleef..


terjebak ngan Tupperware..??


atau...cerite bilik air..



yang mana satu nak cerite dulu..

sebab minggu lepas aku tak ley buat entry bergambar...-nyampah-
jadi...mcam2 aku nak kepoci tunjuk kat ko....~lalalala.......

eeaahhh....ni baru teaser jer..
cerite tak tau tah biler....[paanngg..!!]






esok pose dah...[insyaa Allah]
malam ni dah mula berterawikh...
awal dah cakap ngan fared -nak sangat gi terawikh kat mesjid dekat taman umah tahun ni-
tahun lepas gilir2 ngan arwah mak ngan Tina solat terawikh kat mesjid..-biler balik shah alam-
sebab nak kene ade orang jage anak...
tahun ni..tak tau macamane....alahaaii...


SELAMAT BERPUASA pada semua...
semoga Ramadhan kite kali ni akan lebih indah...amin....


p/s :: lepas ni update terus cerite dekorasi bilik air qaleef..yaaeeyy...






15 comments:

Chekgu Azrine said...

Happy fasting month sis..tak sabar nk tgok deco aty lagi..vpt2 update

Mama Lynd said...

Haiss.. Buat suspen klik laju2 ingat ada update.
Nak cari idea deco2 ni.
Cepat2 update, nnt sya tunggu kat depan rumah kang..

eima said...

semoga semuanya dipermudahkan . tak pe la klu tak leh ke masjib ibu2 dan isteri2 spt kita lebih afdal buat kat rumah .... sbb tanggungjawab sebagai isteri dan ibu lebih mulia di sisi Allah ... semoga ramadhan kali ini lebih indah ....

Mila Ahmad said...

Selamat Berpuasa kak.

Nurzakiah Hanum said...

selamat berpuasa

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P said...

banyak entri tuh.. satu2 lepas k.

cik hani said...

Slmt berpuasa...semoga dlm keberkatan bln ramadan..

Haslinda Sadiken said...

hahaha..time poser bleh update n3 byk2 aty..hehhee

ain shahrulazri said...

Selamat berpuasa utk Aty n Family :) May Allah bless us for this coming Ramadhan, Insyallah :)

yUmiE AzuRa said...

Selamat menjalani ibadah puasa utk aty sekeluarga:)

ameris said...

cepat aty hapdet cite deco. slmt berpuasa jugak..

#dah 2 taun x solat terawih kat masjid.huhuhu

Mimy Hamid said...

semua cerita...ko buat la cerita satu hari 2 cerita..cepatla habis...

selamat berpuasa aty ...semoga dalam keberkatanNYA...aku rasa tarawikh kat rumah je la ngan ada anak ni...cabaran

ain shahrulazri said...
This comment has been removed by the author.
Cik Puan Rara said...

hehehe xpe.update 1 1 eh.

selamat menyambut puasa aty!

Siti Fatimah said...

Amboi Mama Lynd, siap nk tgu depan uma segale ye..Ajak saya sekali eh..hehe...Xsaba nk tgu deko raye uma Aty ni. Mau kumpul idea. Keji kan. ngeee..

Selamat berpuasa aty... =)