Friday, July 26, 2013

ROLLER BLIND KELABU IKEA





STICKY POST ENTRY





ROLLER BLIND [bidai bergulung]  IKEA [ENJE] 
UNTUK DI JUAL

WARNA KELABU GELAP
MATERIAL KAIN

ADA 2 SAIZ...PANJANG [1 unit] & PENDEK [3 unit]













ingat tak aku pernah tunjuk kat ko aku beli roller blind ikea ni..??
lame dah..4-5 bulan lepas kot...
haaa..yang ni bukan aku punyer..
aku tolong jual kan orang nyer..sebab..dah beli2..tapi upernyer tak ngam ngan tingkap...
kalau ko nak tau...blind macam ni adalah salah satu barang yang tak boleh nak dipulangkan atau ditukar kat IKEA tu tau...
jadi...mintak tolong aku jualkan kat sini...
ko yang duduk2 jauh dari ikea tu...luar selangor..
yang berminat ngan roller blind ni boleh ar beli...tuk pakai raya..
masih baru dan langsung tak digunakan lagi...



ni saiz yang PENDEK sikit tu...
ade 3 unit

tinggal 1 unit
Yang lg 2 dah SOLD OUT


HARGA :: RM 59 [Harga asal IKEA]
harga tak termasuk kos penghantaran


yang ni saiz untuk roller blind yang PANJANG
ade 1 unit sahaja

sold out

HARGA :: RM 79 [harga asal IKEA]
harga tak termasuk kos penghataran


warna KELABU gelap 











haaaa..yang ni contoh aku pakai kat dapur umah aku...
ko ley bayangkan ko tengok ni..
aku suker pakai roller blind ni..
walaupon letak nyer dekat ngan singki dan air paip..
tapi kalau basah kene air..tak ade pon kesan2 tompok bekas biler kering..-mudah kering-
pastu...senang jer nak pasang nyer..
senang nak ekjas naik turun gelung nyer tuh...
dan tahan lasak...nampak kemas dan bersih...
dari dalam waktu siang nampak jer luar..
tapi dari luar memang tak nampak dalam...
semua tu aku dah amik kire dah...

aku rase..bende ni bukan sesuai kat dapur jer...
kat mane2 pon ok..kat bilik..kat ruang tamu...
cantik tau..!! aku ni pakkal lah dah tak tau mane nak letak..
kalau tak..aku jer sendiri rembat...ngeeee.....




jadi..kalao ko berminat...atau nak tanye ape2 pasal roller blind nih..
boleh terus email kat aku :: nurha_abdul82@yahoo.com
nak beli satu2 pon boleh..nak beli semua pon lagi besh...heheh...
kos penghantaran bergantung pada berat barang mengikut harga pos malaysia..




p/s :: ko boleh tengok kat web IKEA ni jugak..