Tuesday, July 09, 2013

SALAM RAMADHAN PADA SEMUA SAHABAT








Selamat datang Ramadhan
semoga kali ini akan lebih indah dari sebelum nya..
dan semoga aku mampu menyempurnakan ibadah dengan sebaik2 nya..
insyaa Allah


Selamat berpuasa kawan2 semua..
selamat berterawikh..dan selamat mengerjakan beribadah...
semoga ramadhan ini juga akan hari/bulan terbaik jugak tuk korang semua...
















15 comments:

Cik Puan Rara said...

salam ramadhan utk qaleef jugak! gigi tu meh sikit.bg princess pinjam.

Siti Fatimah said...

Alolo...qaleef tayang gigi ye..
selamat berpuasa jugak aty.. =)

mOoN said...

salam ramadhan.. :)

e k i n ♥ y u s r i said...

selamat berpuasa!

CikNaa said...

tenkiu qaleef! amboi gigi die.. haha.

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P said...

Selamat Bertarawikh, Bersahur & Berpuasa Kak Aty, Suami & Anak :)

antalya said...

amboihh sengih beria2. selamat berpuasa aty.thn ni terasa lah someting yg kurang n missing. be strong ok

afiewithayie said...

selamat berpuasa aty..klo rajin update menu berbuke n saho yea..sayang aty..

.Lydia. said...

Salam Ramadhan kak...

Fiza Rahman said...

Salam ramadhan dan selamat berpuasa qaleef, mama & family. Semoga ibadah kita bukan hanya dibulan ramadhan sahaja, tapi dibulan² yang seterusnya.

Cik Muda said...


Sama-sama... Selamat menunaikan ibadah puasa.!

wani ezryl * said...

selamat menyambut bulan ramadhan, aty! :)

ayahmamilisa said...

selamat berpuasa aty, hubby and lil qaleef..:)
gi tarawikh bawak qaleef tak?
dd macam nak cuba bawak lisa tapi tak taula boleh handle ke tak..huhu...

ayahmamilisa said...

selamat berpuasa aty, hubby and lil qaleef..:)
gi tarawikh bawak qaleef tak?
dd macam nak cuba bawak lisa tapi tak taula boleh handle ke tak..huhu...

LisaLisut said...

im late. slmt berpuasa to u and famly!:)