Tuesday, July 09, 2013

terima kasih atas pemberian...



ritu...mase perjumpaan gathering gang mommy gojes..
kan sekali ngan sambutan besday qaleef aku cerite semalam..
langsung tak sangka atau mengharap kan ape2 pemberian hadiah besday bagai dari orang lain..
paling2 tak pon aku rase..aku akan bawak balik hadiah dari mommies mase tukar2 hadiah tu jer..
jadi..biler kat gathering tu..kawan2 dok hulur hadiah dan duit..
aku terkejut..!! sungguh aku tak sangka ape tah lagi mengharap ape2..
yer lah..aku ni pikir...hanye nak tumpang2 meriah potong kek tu jer...
bukan betul2 sambutan khas pon khas...
jadi..memang segan..bercampur terkejut..dan terharu biler ada yang bagi qaleef hadiah dan jugak duit..[drama lah sangat ko ni aty]

terime kasih pada korang..
moga murah lah rezki korang semua yang menyambut dan bagi agi hadiah pada qaleef...amiinnn.....
eeaaahhh...aku pon dapat tau....
dapat kain batik dari Ummi Qi dan keronsang kain [tak tau nama khusus] dari Liyana...-pink lagi..!!
mekaseh sangat2....suker hokeh..
*ko kan julia macam tau2 kat umah ni stock kain batik adalah kurang..ngeh ngeh ngeh




tapi kan....sesungguh nya....
aku ingat sape2 yang bagi hadiah ker duit ker..
tapi malangnya tak hengat  hadiah yang mane satu ko bagi..hampuunnnn yaaaa.....
even..hadiah yang tukar2 ngan mommies lain tu pon aku tak tau yang mane satu...*sadis
kalau ade yang letak nama pon..
aku main masuk2 kan jer dalam mane2 paper bag yang aku dapat sekali tu..
maaf lagi sekali yer kengkawan...
tapi..aku tetap doakan khusus tuk korang -semoga terus dilimpahkan rezki yang lebih melimpah ruah..amin-














ni antara hadiah yang aku dapat snap..
selebih nya..ada aku dah simpan dan ade yang qaleef dah bawak main -simpan dalam bakul-
dapat hadiah baju Trudy n Teddy dari Veelara..[suker sangat]
dan ade lagi baju untuk qaleef...
jugak a few barang lagi...yang tak ade dalam gambar..aku mintak maaf yer..
baju2 mase ni..aku ngah basuh nak terus simpan...
barang2 lain tu.. percaya lah..aku sangat2 hargai nya..-aku yang hover teruja hokeh-

alhamdulillah...walaupon mungkin tak banyak..
tapi masih ade rezki Qaleef yang tak disangka2 pulak tu....
lagi2 stock2 buku...dan jugak lori2 kesukaan qaleef..!!
oohh...qaleef sekarang sangat fanatik dengan segala macam jenis lori.....
jadi memang sesuai lah kan...

terima kasih lagi sekali yer kawan2...





14 comments:

Nurzakiah Hanum said...

banyak adiah dia

D Yatie said...

Alhamdulillah. Murah rezeki Qhaleef nih. ^_^

diana said...

saya pun kalau tengok mainan anak2 rasa geram je..kalau dapat hadiah lagi la best..

cik hani said...

Byknya mainan...alhmdulillah rezeki qaleef..
Kongsi kegembiraan dgn kawan2 nnt bila btandang ke playroom qaleef..

Aty...terharu plus sonok gitu kn..
Xsbr nk ada baby jgk..doakn cik hani cpt dpt baby jgk ye..

MizzTina said...

banyaknyaaaaaaaaa adiah dia dpt.. rezeki tu kak..

Mimy Hamid said...

nanti qaleef conteng coloring acik mimi bagi eh dalam bilik air dia yang cantek tu

Puteri Satu said...

budak lelaki memang suka lori kan... anak bujang akak pun sama... pantang tengok lori.. dia lebih teruja dengan lori dari keta atau kapalterbang.. heheheheh... lori tetap jadi pilihan no.1...satu lagi keta jengkaut ke apa yang mcm kalajengking tu.. ha tu pun dia suka..hehehhe

m@m@yAyA said...

hihi yg hdiah glow in the dark ngn lego tue yaya yg bg qaleef..>blushing**

harap qaleef sukala pemberian yaya yg xseberapa sb yaya xda duit nie pun pakai duit mama jer..huhu

eima said...

byknye hadiah ,....untunglah qaleef

Cik Puan Rara said...

wahhh manyak nya hadiah qaleef.best nya =)

Norhazlina Mohd. Zaki said...

Wahhhbestnya..Alhamdulillah..banyak nyer hadiah Qaleef...moga jadi anak yg soleh...aamiin...

penyisir rambut said...

wahhh....nak jugak...rezeki qhaleef tu...

With Julia said...

Hehehhe...alhamdulilah nasib baik aty suka kain batik baru dan hadiah menan utk qaleef....syukur....at least suka bg hadiah utk mak2 sekali...hahhaha...senang bg kain batik mcm2 leh guna...kalo x mo pakai leh buat alas apa2 kan...hehhe x pun nanti aty nk ada 2nd baby leh buat pantang2 hehhehe...rasa mcm org2 dulu2 kasi hadiah kain batik tuh kan aty...terpengaruh gan budaya mak kt umah lah...hahha jgn marah eh aty :)

ayahmamilisa said...

bestnye qaleef dapat hadiah..rugi tak join :(