Wednesday, July 24, 2013

Wordless Wednesday :: Sachet pertama aku









PRODUK EPHYRA..sedap...rase macam oren..
kene tunggu 30 hari...harap nampak kesan positif..insyaa Allah..
nak raye ni...feeling2 nak cun ar pulak ko kan...uhuukkkss....



p/s :: tunggu review penuh nanti heh...insyaa Allah...


13 comments:

Nurzakiah Hanum said...

bagus kan

ayahmamilisa said...

eh aty guna aphyra eyh..beli ngan peej burhan ke?hehe..slalu dok baca peej promote je..nanti nak tengok la kesan kat aty cane..musti berseri2 di pagi ray ani ;D

Gieyana said...

Chaiyoook2 babe...:)

ciksuen said...

udah namenye perempuan kan..harusla nk cun! hehe

Mimy Hamid said...

wah wah dah start ephyra...aku ni tak tau mana satu nak mkan...ephyra ke atau bb plus

~ NANA ~ said...

ni yg memey suhaiza mkn tu ek? hehe

eima said...

ini utk ape gemuk ke wei ..klu gemuk aku mau ... pastikan ko review pas ni

Chekgu Azrine said...

mahal jugak ni sis..lepas ni makin lawa la sis aty kita ek..caiyok!!

Liyana said...

Wahhh cun la pasni...nak beli kt sape ni? Dasar terpengaruh gitu

cik hani said...

ni pun kira salah satu persiapan raya jugak kan..
bagus.. keep it up!

Nanti raya cun melecun giteww..hihikk.
suami kelip-kelip mata jatuh cinta lagi kat isteri yang cun..hihi

Cik Puan Rara said...

Ni apa function dye aty?

Sufi Al-Arshadiy said...

Eheee...jadi duta ephyra ke pulak ni? ;) sedap kan? Sedap dan senang.

Umi Qi said...

Alamakkk....Umi Qi tgk aty dah cukup cun dah masa jumpa ari tuh...kalu mkn utk cun lg wahhhh bertambah cun plus2 gitu...Umi Qi langsung x mkn apa2 supplimen...ingat nk cuba tp x tahu mana satu...hahahha alih2 minum air masak 4 liter...mkn buah.