Friday, August 09, 2013

Kisah HARI RAYA 2013




SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
MAAF DZAHIR DAN BATIN




raya ke-2 dah..masih di Simpang renggam Johor umah mertua..
petang ni...ayah dan 2 adik akan sampai..yaeeeyy.....
ade sedare kat keluang dan kat sini..
esok nak jalan sama2 ker Johor Baru pulak...
keluarge besan ayah belah tina pon ade kat sana..
ade makcik sedare..ade abang ipar belah fared jugak...
lepas tu..terus gerak ke segamat..jauh fared kate..
aku tak pernah sampai...jadi nak gak merasa ke sana..
ada abang sulung arwah mak kat sana...
mungkin tdor sana..
dan ahad pagi akan terus ke kampung aku kat seremban...
insyaa Allah...macam tu ar perancangan nyer...

ni masih sempat on9..sebab...??
kat sini raye ke dua dah tak rase ape2 sangat..
kuarge belah fared kecik...
dah tak tau mane nak pergi...uhuhuk...
macam pelik jer baru raye kedua dah duduk2 lepak umah..
sunggu tak feel raye..sungguh tak besh...!!
jenuh ngajak mak mertua kuar..
ngajak laki beraya..
tapi tak tau pergi mana..sobsob...
tu tak sabar nak tunggu ayah sampai...
nak sakan beraya....

umah mertua ni pon tak de pulak orang datang beraye..heran gak aku..
huhu....

okeh...cukup ar tu..
nak nolong mak mertua masak...
korang mesti sakan beraye kaaaaannnnn...
kemain lagi korang kan..ringgalkan blog aku...kehkehkeh...






9 comments:

Norhazlina Mohd. Zaki said...

Selamat hari Raya...ronda2 raya...
:-)
HAri ni pun saya beraya kat umah MIL..tapi 1/2 day je laa...sedara mara sebelah en suami dekat2...jadi jalan kaki jelah...2-3 buah rumah...
Jarak umah MIL dgn rumah saya pun dalam 4-5 km jer...

cik hani said...

Selamat hari raya..
Maaf zahir..
Cantek bajunya

Chekgu Azrine said...

Yelar sis..ada setengah org ni dia xberaya sakan..akk kalau raya kl cenggitula..tu yg xsyok raya kt umh parents akl..akk suka raya ikut hubs blk penang even dah takde mentua..al fatihah utk mereka..tp sakan jgk berjalan raya umh sedara..hehe..

TelingaBulat said...

selamat hari raya..maaf zahir batin ;)

nuyui a.k.a miss YUI said...

cntik warna baju..slmt hari raya kak =)

ctmah said...

selamat hari raya aty n family =)
maaf zahir n batin

eima said...

ade gambar ry ok la jugak tu...haku gambar ry tak cun sbb tu pun jenuh tgu alisha bgn...dh tgal bj pakai blk belah ptg semata2 nk amik gambo sekeping huru hara...fahim ngan alisha tak mo bg kerjasama....haha...

cun la hang in green....

ayahmamilisa said...

encemnye dak qaleef berbaju melayu n bersongkok :)
selamat hari raya aty sekeluarga :)
nak raya umah aty boley? bila ada umah?

Ema Minami said...

selamat hari raya aty sekeluarga....nak jmpe qaleef...T_T...EH..boleh ke? hehe