Saturday, September 21, 2013

Canvas kufi dari TOPKHAT










tah mane aku patut cerite..
terlalu banyak entry aku nak kene buat..
entry pasal idea2 sekorasi baru..pasal susun atur..pasal dobi space..
tu pasal hal rumah...
belum cerite lagi pasal perkembangan anak...

tu belum lagi barang2 wooden toys yang memang aku ngah fokus..harus lah sangat penting tuk aku..
kekadang pikir..ni personal blog ker..kedai on9 ni...muwahahaha....

email pembaca tak sempat aku nak reply oooii....
hebat korang semua sebenarnya...
rumah cun2 tunjuk aku..pastu nak mintak pendapat dekorasi lagi...??
adeeyyhh... aku tengok umah ko pon dah cun tak layak aku nak bagi ape2 pendapat..
tapi aku suker nak share umah2 korang yang cun tu dalam blog aku...
haaa..sabar eh..satu persatu...
eerrr...ade lagi yang tanye pasal susu kat aku..??
alhamdulillah..qaleef masih lagi menyusu badan sepenuh masa..
sepenuh masa..?? eeaahh....kahkahkah
entry banyak nak buat..tapi tak sempat2..

tambah pack sponsor post bersusun..[alhamdulillah]
semua sponsored nak masuk hari isnin...time2 gaji...
jangan risau..blog aku ni..hari isnin sampai jumaat trafic sama jer...
sabtu ahad jer drop sikit tak sampai 10k pengunjung..
coti lah kate kaaaann....sobsobbss...
jadi insyaa Allah...hari rabu ker khamis ker jumaat ker..
tetap pembaca2 banyak tu yang baca...-selagi mereka2 ni setia-
kalau buat entry hari jumaat lagi bonus kan..
sebab entry tu pasti akan 'melekat' dari Jumaat sabtu ahad sampai ke isnin...
kalau selalu setakat 24 atau 48 jam sticky post entry jer..
tapi tu sampai 4 hari..!!
tapi yer lah..masing2 ade marketing strategy...derang lebih tau kan...
dan aku akan 'buat kerja' aku seperti yang di janji dan di jadualkan..insyaa Allah..

eeaahh...apesal aku tetibe update entry malam2 minggu ni...
malam ni aku lapang sikit....tuk minggu ni 'kerja' dah siap...
ley ar update entry tuk seminggu...eeaahh..?? hahahaha...bajet tegar sangat pulak ko kaaannn....







aku ade idea dekorasi untuk dinding umah terbaru..!!
terime kasih pada TOPKHAT sebab bermurah hati menaja canvas kufi ni pada aku..[alhamdulillah]
besar...lagi cuuuunnnn...!!
teaser jer...
nanti aku nak share kat korang eh kat mane aku letak...
kat mane korang boleh dapatkan...
dan siap ade voucher pembelian tau aku nak kasi sebagai pembaca blog akubukanbidadari ni kalau ko nak tempah canvas ni kat TOPKHAT..!!
ade banyak lagi pilihan yang cantik2...
jadi kene lah tunggu entry aku yer..insyaa Allah dalam mase terdekat...

okeh..tu jer....
jumper isnin...uhuhuukkss....esok coti....