Monday, September 23, 2013

MAKEOVER BILIK TIDUR :: di sebab kan aku bosan...




aku telah buat sesuatu pada bilik tidur utama..!!
ape yang telah aku buat..??
yang penting sesuatu yang lebih aku berpuas hati dengan hasil nyer..


eeaahh..aku bukan nak cerite sekarang..
esok pon belum tentu...ngeeee...
mesti ko rase nak pukul aku laju2 kaaaannn...muwahaha...

sikit jer lagi..bertabah lah...*pang



p/s :: misi nak mencari comforter baru








19 comments:

e k i n ♥ y u s r i said...

lor,sambung nnti ke?
bru nak bce
huhuhu

~ NANA ~ said...

aty! tukar cat dinding pulak ke???? hehe

Puteri Satu said...

OH SANGAT tak sabar occay... rasanya mesti tukar kaler cat kat bilik tido kan....

Siti Fatimah said...

Tukar warna cat dinding eh?

SueZ said...

alahai suspen ni...nk tunggu lagi esok aper citer...

UMIE SUE said...

eee..babab! aty ni kang...baru semangat membara ni tau

Gieyana said...

Ko tukar kaler kn..aq suka kaler lm tu..:)

Cik Puan Rara said...

hahahaha buat sapen je aty ni.

zaza said...

bab teaser ni yg buat tak sabar nak tunggu full entry nih...

Nurzakiah Hanum said...

cantik

YanaUjang said...

hehh meh sini nk pang light light! cis cis

Rizziela said...

Adoi,,sharelah cepat..x sabar ni

mrs.smile said...

baca tajuk tadi terus rasa tak sabar nak baca...sekali tipah tertipu rupanyer baru entry pengenalan!

tak sabar nak tunggu sambungan entry nie tau :)

Chekgu Azrine said...

la..kenapa tak citer sklang je..hahaha..betul2 kepoh ek akk..

D Yatie said...

haish! mencik ah! hahahaha.
cepat2! tengok perabot aty tu dah teringat kat colmar tropical lak. hahahaha.

:sour n sweet: said...

ayyoyoyoyo..kena tunggu lagi..huhu
tukar susun atur bilik eh??hee..teka-teka

Fizah said...

ha ha..wat saspen orang je...tp rasanya tukar cat kann?

Elya Roza said...

babe.u dari dulu mmg creative kan...i follo u dari nak kawen lgi..creative jee..hehe

munirah athirah said...

Hi..nk join jgk..org baru buley...