Wednesday, October 30, 2013

Wordless Wednesday :: untuk ruang yang lebih santai









agak2 kat mana bingkai gambar ala2 vantage pilihan Fared ni berada..??



notatanganaty::tak tau biler nak makeover ruang ni..









20 comments:

Nurzakiah Hanum said...

:) cantiknya

Adein Kushairi said...

eh, lawanye pic neh.. beli kat mana eak..? kalo sis ade terjumpe lg pic ne minta kirim belikan boleh..? saya minaat van olskool neh..

mama leen said...

cantiknya

Mimy Hamid said...

bilik qaleef

Haslinda Sadiken said...

comel jekk...ruang tv tingkat atas kaahhh?

Chekgu Azrine said...

Nice la sis...

SweetLikeWhat said...

ruang keluarga??hehe

Haslinda Sadiken said...

comel jekk...ruang tv tingkat atas kaahhh?

Fizah said...

ruang keluarga ni...

.Lydia. said...

ruang tgk tv :)

cikpingu said...

ruag tgk tv tgkat atas tu ye kak

eima said...

aku rasa seswai kat ruang tv atas korg tu

~ NANA ~ said...

ruang santai ruang family la kot...hehe....xpon bilik tido

Cik Puan Mimi said...

Dapur?? Santai sikit kan. Smbl masak2. Hehehe

Allene said...

kat mini opis kot...

Cik Puan Rara said...

ingat kan selama ni ada ruang untuk ma n anak je.nasib ruang kegemaran paknya pon ada.hehehe.

kamil salleh said...

Penuh simbolik...sukar nak diramal di mana?

Anak Lebah Comot said...

ruangan santai atau ruang tamu atas?

Mrs.aisheiteru said...

Cantik. Sesuai utk ruang keluarga. Nak teka la kak aty beli kat KAISON ker?

yuyuy akley said...

wahh menarik.. ni mesti kat ruang tgh2 depan tangga kat atas kan..