Wednesday, November 06, 2013

Wordless Wednesday :: tinggi....









yang teror nyer..qaleef susun bendalah ni tak jatuh runtuh taw tinggi2 tu....

p/s :: kemain sakan korang bercuti yer...




15 comments:

Nurzakiah Hanum said...

tingginya

MizzTina said...

muka tu xmenahan.. siyes btl dia..

Haslinda Sadiken said...

nie KLCC ke qaleef?

Haslinda Sadiken said...

nie KLCC ke qaleef?

nurulhuda said...

nampak makin kurus Qaleef.. budak nak lasak mcam tue la kan, makan cikit, mainnya banyak..

Rizziela said...

comelnya dia..suka ek bilik baru

Puteri Satu said...

shomelnyee dia...

YanaUjang said...

papa suka susun lego tinggi² gini..aku lak lbh suka jadikn lego tu robot ke, haiwan ke..follow steps yg ada kt kertas dlm bekas tu..hihi

Chekgu Azrine said...

banyak dah gigi qaleef...suka gigit tak dia??

Nadt said...

Waaahhh terernye qaleef..

FnF Centre said...

http://norfaezah-zakaria.blogspot.com/

cik hani said...

tinggi sangat dah macam KLCC..gayat aunty tengok.hihi

Fiza Rahman said...

Pandainya qaleef susun. Tak jatuh plak tu.

♥ ROS ♥ said...

Pandai qaleef susun.. Tinggi sungguh :)

Ros Anis Rusli said...

aty mn aty beli lego besar gabak ceni?airiell pun suka men lego tp yg kecik2...dia susun tingi2, dtg dgn beriya msk bilik tunjuk kjayaan dia bg lengo tu jd manara..tp sbb lego tu kecik sng la nk jatuh..