Friday, February 07, 2014

SUSUN ATUR :: hanger untuk tudung bawal dan shawl




alhamdulillah..harini aku ok sikit dah...
mekaseh yang wassap..email..sms 
tanye kabar dan doakan kesihatan aku dan qaleef..
korang ni..memang tau..
suka buat aku tacing lelebih..
terharu...peluk korang ketat2...
giler ko tak suka orang amik berat kan...
senyum2 aku baca mssg2 dan doa korang semua....
alhamdulillah..berkat doa semua jugak..
aku dah boleh bangun macam biasa buat kerje..
tak sedap badan lagi..selsema dan batuk..
tapi okey lah berbanding semalam..


laki dah gi out stesen balik..tengok binik nya ok dah tegak berjalan...ngeeee...

tadi pon aku dah gi kuar bawak kereta sendiri gi pos barang kat pos laju rawang..
lupa lak rini dah jumaat..
kemahen jam jalan tengahari tadi..
terus pening..hahaha...
kalau ikutkan..tak ar larat nak kuar lagi..
siap bawak kereta..
tapi tu lah..dah kerje aku kan..
malas aku nak soh2 pickup pos laju datang amik kat umah..
risau kang petang2 tak datang lak..
macam biasa...nyampah tau..
aku yang nak menjawap ngan customers nanti kan..
jadi..ku gagahi jugak badan gi menghantar barang..
banyak lak tu barang nya...ppfftttt....[alhamdulillah rejeki]
dah janji kan hari ni nak hantar..
hantar jugak lah..demam ker hapa ker...

termasuk ephyra korang2 semua jugak tau..
semua dah di hantar..
isnyaa Alla isnin sampai lah tu....

cakap pasal ephyra... esok aku gi amik stock lagi 3 ctn..
jangan risau...barang adalah ready stock..
hari ni dah clear semua..rak khas ephyra dah kosong...
esok..penuh balik...weeee..
korang kalau nak beli dari aku..
jangan malu2 yer..
aku akan bagi korang semua harga kasih sayang adik beradik punya..
wassap aku 013-6059707
email pon boleh :: nurha_abdul82@yahoo.com



eaaaahh.....aku sebenarnya nak cerite pasal susun atur tudung..
dah kenapa ko ni aty..
kegilaan ape kah ini..
dalam kepala otak hanya ada ephyra...kahkahkah...
teruja bai..teruja....

okeh...sambung cerite susun atur...
aku tau..ko suka kan pasal susun2 atur ni..
walaupon tak seberapa jer aku nyer idea...ngehngehngeh...




ko tengok..tak semnggah...main sangkut jer kat hanger..pffttt..


sebelum ni kan aku pernah share ngan korang pasal susun atur tudung ade awning aku..
sebelum ni aku pakai hanger ber-klip
ni aku ada cerite kat SINI

ni aku nak cerite pasal susun atur tudung takde awning lak..
yang bawal...wide shawl..shawl bagai tuh..
boleh jer sebenarnya nak pakai hanger berklip tu..
tapi macam semak lah..hahaha..
sebab nya..tudung2 macam ni biasa nya labuh..besar dan panjang..
jadi.. nampak tak kemas..

sebelum ni...aku simpan tudung macam tu dalam bekas macam ni..
boleh baca entry aku cerite kat SINI
lama1 rase tak praktikal..untuk aku lah..
sebab...aku lupa yang aku ada banyak tudung...miahahaha..
aku asyik pakai tudung yang sama jer..sebab tudung tu yang nampak depan mata kan...
jadi senang nak capai... sangkut kat ampai...ngeee....


lepas tu insap biler baru2 ni mengemas jumpe banyak tudung kesayangan aku terlupe nak pakai..
jadi...terus beli hanger ni dari Ros Anis
orang sama aku beli hanger klip ritu..

harga....alamak...tak hengat lak...
lama dah beli ni oooiii..
baru sempat nak cerita....
yang pasti aku rase..tak ar mahal...


lepas di kemas... yang mana aku biasa pakai..aku sangkut jer kat sini..
lebih mudah nak capai dan simpan semula..
yang penting jimatkan ruang dan tak serabot mate aku bersangkut merate2...



cun kan kan kan..


korang sesape yang nak beli hanger ni boleh terus
WASSAP/WECHAT/SMS 013-2370658 [ANIS]







notatanganaty :: sesapa yang nak beli tudung FAREEDA CELUP aku punyer [masih cantik dan elok] aku nak jual murah2 jer.. Rm 10 - rm 25 sehelai. kot korang ada pekenan kan...aku nak jual semua sekali... aku dah tak pakai dah sekarang tudung tu... wassap aku 013-6059707.. kalau rajin bagi gambar lagi bagus.. senang nak deal.. :)




ni semua aku nak jual



11 comments:

Ayu azmir said...

tu la tudung awning banyak... bila da lama lama.. rasa macam muka sendiri tak sesuai pakai yang berawning... dalam tak sesuai banyak jugak koleksi tudung macam tu... hehehe... sekarang da gantung and simpan macam tu....

IdaShazana said...

banyaknya tudung

senang jugak kan klu pakai tudung mcm celup fareeda tu tapi muka akak tak seswai. klu pakai, rasa mcm pompuan myanmar tengah tanam padi je

cik hani said...

susunan tudung ni kadang2 nak kena buat improvement.baru la ok.

penyangkut baru tu memang sangat membantu

ayahmamilisa said...

lega dapat tau aty dah sihat ..alhamdulillah :)
teringin nak pakai shawl macam dolu2..tapi tak boleh pasal mesti lagi lambat nak kuar nanti..haha..dd tak pandai nak lilit2 bagai..amik masa..huhu..

Ros Anis Rusli said...

tq aty..ko taw x..lps tgk pic ko..aku pun baru terfikir lipat n susun gitu..sbb ritu kemain lebar aku lipat..hahaha...blk umah terus aku lipast baru..memang lg kemas...

Fizah said...

sebenarnya sy pun tgh berjinak2 dgn shawl..hehe..kalu dah selambak macam akk ni blhlah try cara ni kut...skrg baru ada dua...kikiki

Linda said...

Wah bestnya hanger mcm tu...nk susun tudung bawal.thanks for info

Chekgu Azrine said...

Alhamdulillah..dah sihat adik akk ni..syukur..neway slmt maju jaya dlm bisnes ephyra ye sis

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam ziarah & kenal....br cantik trsusun tudung2 tu,akak guna hanger jer sangkut tudung :)

Mar Mansor said...

cantik la hang tudung cmtu..sangat2 kemas..

kHaiRunNisSa iRnA said...

kita pun baru buat entry pasal koleksi shawl.

http://ummijournal.blogspot.com/2014/02/my-collections-of-shawl-shawl-shawl.html

pada yang nak tambah koleksi shawl anda, boleh jemput ke LoveKhaalish Garage

http://ummijournal.blogspot.com/2014/02/lovekhaalish-garage-khaalishawl.html