Sunday, March 23, 2014

update hari ahad nak cerita pasal LACE HAND SOCK dan katil IKEA


tetibe ko hapdet hari ahad...

dah kenapa....

hari ni macam besh sikit..

rasa lapaaaanngg jer..
tak gi mana2..tak penat2 badan..

besh dapat buat kerje umah sama2 ngan laki aku..

basuh carpet bagai..'jemur' tilam..
tukar sarung cadar semua bilik...
baru rasa extra bersih sikit umah...ngeeee...



dan termasuk pasang katil IKEA baru beli untuk qaleef
konon2 sempena besday qaleef yang ke-2 tahun bulan depan..
dari aku beli menan..bahek aku beli sesuatu yang lebih manapaat..
menan tu...aku tengok sekarang pon boleh jadi muntah darah ..jemuuuuu...!!!

tapi pasal ni..lain kali aku cerite eh eh eh..
sajer nak buat teaser kekdah nya....muwahahaha.. 

paaaaannggggg...!!!


eerrrr....


ok...next....







ni stock aku dah hantar sebahagian semalam [sabtu] 
baju blouse dan barang yang orang beli dari page pink garage 
-yang mana ada aku simpan stock- 
insyaa Allah esok atau selasa dapat dah




yang ni baju yang mana aku baru amik semalam gak..
sebab...banyak dah habes stock kat aku...
baju ni semua customers dah bayar..tinggal nak hantar jer esok..
nak hantar sekali termasuk yang order barang dari pink garage dan jugak EPHYRA..
harap bersabar yer semua..selasa sampai dah tu..insyaa Allah..











sekarang aku memang pakai hand sock -sarung tangan-
orang panggil stongan eh eh..haaaa...
dulu memula rasa macam pelik jer nak pakai..
prefer pakai baju inner jer terus...gigih ko pakai 2 lapis...
lepas tu try pakai stongan jer pulak..
tapi lama2 rasa selesa..
kene pandai carik material...
aku kalau pakai baju lengan panjang pon.. akan tetap pakai..
sebab dah terbiasa pulak..ngeeee..
dan sekarang..
aku giler kumpul hand sock lace..!!!
eerr..lace kat bahagian depan tu...
macam cantik jewwww...hahaha..
buat masa ni ada beberapa kaler jenis lace ni aku dah ada..-dan pakai-
memang ok dan selesa gak ar..
tak gatal pon...

eerrr...korang berminat tak..??

kalau nak... aku boleh jual..haaa..
tak mahal pon..yang ada LACE-Rm 16 jer sepasang..
ada macam2 kaler..
kalau tak nak lace pon..nak yang biasa pon boleh gak..



Yang ni cotton plain biasa
Sekerat lengan
Harga rm 16 sepasang






yang ni jenis hand sock bersambung kat bahu tu..
kire macam pakai lah..
kain cotton..pon ada macam2 kaler...
yang ni... Rm 18 sepasang



kot lah ko nak kaaaaannn..

boleh lah wassap/sms aku macam biasa :: 

019-2085089
atau email :: nurha_abdul82@yahoo.com





notatanganAty :: update aini sebab tak tau ar esok sempat update ker idak...ngeeee.....