Wednesday, April 23, 2014

Ephyra membantu mengekal kan tenaga sepanjang hari..


-24 hours sticky post entry-

scroll bawah untuk entry terbaru




saja nak berkongsi cerite dengan korang...
baru2 ni..ada seorang wassap aku..
tanya macamane aku maintain kesihatan dan tenaga aku..
asal nya...dia mengadu pasal die yang selalu letih...lesu..
penat nak handle anak..suami..kerja2 rumah dan jugak kerja kat pejabat..
biasa tu...biasaaaa...
aku paham..
eerrr..walaupon aku kekadang tak berapa paham kenapa orang suka ngadu kat aku..
tapi..aku terima dengan hati terbuka...
ada orang..mungkin bukan perlukan jawapan..
mungkin sekadar nak mengadu..
dan...aku tetap sudi mendengar..

berbalik pada kisah pengadu...
pertanyaan beliau...
tentang macamane aku kekalkan tenaga dengan aktiviti aku yang padat...
mey sini aku nak kongsi sikit...
tak lah hebat mana..
tapi alhamdulillah...aku dapat atasi semua tu...
iyerr...hakikat..aku sendiri pernah rasa semua tu...
kekurangan tenaga..mudah letih dan lesu...
jadi...aku paham kepenatan seorang isteri..ibu dan jugak sebagai pekerja..
badan mudah lesu..letih...dan tak terurus..
sebab..aku tau..jadi seorang isteri dan mak2 ni..memang akan lebih kan suami dan anak..
berbanding diri sendiri...

jadi..biler aku serasi dengan produk makanan tambahan yang membantu aku macam produk ephyra ni..
aku betul2 bersyukur...
sebab..semua masalah tu dapat di atasi...

okeh..mungkin cantik tu ko nak tolak tepi..
tapi ko kene ingat..
kesihatan diri tu jugak penting..
kalau diri sendiri tak sihat..acaner nak jaga suami..jaga anak...jaga rumah..
kalau dah semua tak terurus..
macamane nak tenteram jiwa kaaann..

waaahh..kekdah macam pakar motivasi dah ko aty...muwahahaha...

aku ni..walaupon aku ni tak bekerje dengan orang..
kire tak terikat dengan masa 8 to 5..
tapi...aku jugak sibuk dengan banyak urusan dan perlu banyak tenaga...
ko tengok jer macam suri umah..
tapi ko hengat aku duduk2 saja jer ker...
boleh dikatekan..hampir setiap hari aku keluar..
aku ada banyak urusan kerje perlu di selesaikan..
tak yah lah ko tau apa bende aku buat..
tapi...aku memang punya banyak aktiviti..
tak kisah ar..aktiviti kerja...atau aktiviti tuk anak..atau aktiviti tuk diri sendiri..
yang pasti..aku memang bangsa tak reti duduk diam tak buat apa2..
tu belum lagi aku cerite aktivi hujung minggu bila time suami aku ada..
haaa..lagi merata kiteorang pergi..
lagi macam2 kiteorang buat..
memang seronok..aku enjoy ngan kehidupan aku..
tapi...sebagai perempuan..sebagai isteri..
dan beranak pinak pulak tu..
kalau tak kene gaya..memang mudah gak letih dan lesu..
aku tak tipu...kekadang..melepek gak aku setiap kali balik umah..
ngan tugas hakiki...kerje2 umah tak pernah habes..
ngan nak uruskan anak jugak...
dan paling penting jugak..
aku tetap nak kelihatan cantik serta menarik kat mata laki aku tu..hahaha..
gelak kepit2 malu sendiri...ngeeeee....
ohoooii...duduk umah...bukan alasan tuk kite hilang daya penarik..
in fact..kite lebih perlu lagi nampak menarik setiap masa untuk suami berbanding kat orang lain...

jadi...tuk kekalkan semua tu...termasuk tenaga..dan kesihatan diri..
tak nak mudah dangat terasa letih..lesu..
aku maintain pengambilan EPHYRA sebagai supplement tambahan..
sebab..kalau ko nak tau..ephyra ni bukan jer minuman untuk kecantikan luaran semata..
tapi..lebih pada minuman tuk kesihatan serta kecantikan dalaman...
dengan ephyra..aku dapat maintain kan tenaga aku sepanjang hari..
penting tuk aku hokeh..
sebab..kalau badan letih..lesu..
haaaa...mula ar aku rasa tak terurus..
nak buat keje pon malas..apetah lagi nak urus diri sendiri kan..
dah tu..macamane ko kate nak cantik kat laki ko pulak...mihmihmih..

cakap lah aku nak promote ke hapa..
tapi..aku yakin..semua ni kesan tindakbalas dari pengambilan EPHYRA..!!!
aku sendiri yang rasa...
dan ramai pembeli aku jugak bagitau kesan yang sama...

haaa..fared pon ada tegur2..ehemmm...
aku bangun lebih awal dari biasa...
dan aku nampak lebih bertenaga...
lebih cekap menguruskan banyak perkara..
kerja..rumah..anak..dan suami sekali gus..
iyeer...aku sendiri perasan..
aku bangun pagi tak rasa lesu..letih..atau rasa malas...
rasa kesihatan badan lebih baik...alhamdulillah...
dan kite akan lebih mudah rasa gembira..
menikmati kehidupan kita..
hubungan suami isteri serta keluarga pon akan jadi lebih harmoni kekdah nya..
semua tu memainkan peranan hokeh...saling berkait...





pada yang mungkin masih tak tau tu EPHYRA... 

meh baca ni...aku cerite balik kat ko...

Ephyra ialah sejenis minuman antioksida berasaskan kolagen, yang paling sedap, dalam bentuk sachet yang dihasilkan daripada gabungan mantap rumusan terunggul dari alam semula jadi di seluruh dunia, (L-Glutathione, Astaxanthin, Acai Berri, Acerolla Ceri, Marigold Flower Extract, Acacia Gum, Superberi & Serbuk Tomato)yang merawat, memperbaharui dan seterusnya menyerlahkan lagi keserian dan kesihatan dalaman dan luaran.

dan apa bezanya Ephyra dengan produk kologen lain..??


  • EPHYRA menggunakan kolagen ikan laut dalam jenis "white fish" yang hidup di laut dalam. Sebab ikan dekat perairan laut dalam ni bebas pencemaran.  
(laut dalam hokeh...!! Bukan sebarangan ikan yang mudah didapati di pasar seperti ikan tilapia, ikan keli tauuuu…)
  •  EPHYRA menggunakan kolagen yg terhidrolisis. Kolagen terhidrolisis tu terdiri daripada pecahan asid amino yg kecik, yang mudah diserap oleh badan. 



haritu...aku dah cerite beberapa testimoni menarik dari pembeli2 aku...
seronok pulak aku baca..
sebab..terbukti berkesan...!!!
ni..aku share lagi testimoni2 dari pengguna lain..
alahai...kagum pulak aku nengok nya..

ko kalau tak percaya..mey try sendiri dulu..
baru tau hebat tak hebat produk ni kan..
aku tau lah..
sebab...aku sendiri dah rasa... 
semua cerita aka kat SINI -ko boleh baca..





untuk orang PERAK dan PUTRAJAYA atau disekitarnya..
boleh ar korang ramai2 serbu booth  EPHYRA yang akan berada di Karnival UTusan (putrajaya ) & Karnival Jom Heboh (Ipoh) pada 26/4 - 27/4 untuk dapatkan sendiri produk hebat EPHYRA ni..
dan jugak peluang utk korang bertemu dan beramah mesra dengan duta EPHYRA iaitu Memey & Norman yang juga akan turun ke karnival tersebut..




dan yang paling menarik aku nak cerite ngan korang..
untuk semua orang yang berminat dengan EPHYRA..
sempenan ulangtahun EPHYRA yang ke-2 tahun.. 
pihak Oceanlife sebagai pengeluar produk Ephyra
akan mengadakan MEGA SALE...!!!!
dengan harga PROMO 180 sahaja berbanding harga asal RM 197 !!!
lebih muraaaaaahh.....tawaran yang lebih menarik.....!!!!

tawaran ni hanya bermula dari 28 april 2014 minggu hadapan..
dan untuk tempoh masa terhad sahaja...

yang penting..kualiti dan keberkesanan nya tetap maintain hebat..
jadi..apa tunggu lagi..ini lah masa nya ko nak dapatkan EPHYRA dengan tawaran harga menarik..
lagi2 nak dekat2 raya ni..harus lah nak cantik..
jadi kene lah mula dari sekarang...
haaaa...wassap/sms aku cepat..019-2085089
ingat..tawaran ni untuk masa terhad jer tau...






dan sempenan ulangtahun ke-2 tu jugak..
korang boleh dapatkan edisi terhad t-shirt Ephyra super gojes ni..
hanya Rm 15 dengan kualiti kain yang cantik serta selesa..
ingat tau..tawaran terhad..limited edition jer nih..
jadilah orang terawal memilikinya..
kalau korang berminat.. boleh sms/wassap nombor dalam gambar tu...





tawaran sangat2 menarik dan besh kan...
rugi kalau korang tak amik peluang ni..
untuk orang yang percaya pada kecantikan dari dalam..
untuk orang yang nak kekal cantik serta bertenaga...
boleh lah cuba produk ephyra ni..
percaya lah..ephyra ni banyak sangat rahsia khasiat2 nya tersembunyi..
orang lelaki boleh minum..
ibu menyusukan anak pon boleh consume..
tuk orang berumur pon takde masalah..
jangan tak tau...ramai pembeli dari aku..
belikan tuk makapak nya kat kampung..
dan repeat order sebab makpak nya gembira dengan perubahan positif selepas consume ephyra...alhamdulillah..
aku bab2 menggembirakan makpak ni memang aku suka sangat...
jadi..apa lagi yang ko nak..
semua ada pada ephyra..insyaa Allah..

tak yah lah ko nak tunggu2 lagi..
jom sama2 dapat kebaikan nya..
dapatkan pack premium EPHYRA dengan harga PROMOSI [RM 180]
INGAT..TUK TEMPOH MASA TERHAD JER NI..
lepas tu..akan balik pada harga asal...
jadi...yang mana berminat tu..
baru2 nak cuba..
atau dah biasa beli..nak simpan stock lebih sikit..
macam biasalah..
direct jer beli dengan aku... 






wassap atau sms :: 019-2085089 [aty]
email :: nurha_abdul82@yahoo.com



notatanganAty :: selamat hari ulangtahun ke-2 untuk EPHYRA..semoga terus kekal maju..amiiinn...