Wednesday, April 23, 2014

Outfit :: BOOT CUT PALAZO






gambar sebelum ni... ada yang tanya...aku pakai skirt ker..??
tak tak.. aku masih rasa tak besh nak ber skirt..





tapi..seluar PALAZO cutting BOOT CUT nampak macam skirt gak kan...



retro sangat pulak aku tengok seluar palazo aku ni...mihmihmih..
besaaarrrr bahagian bawah..
tu nampak macam skirt biler berjalan atau berdiri tegak..
tapi no worries..selesa.. mudah aku nak bergerak..
berlari mengejar anak aku tu...


same outfit dress n jacket aku pakai tuk photoshoot majalah pa&ma ritu..
cuma sebelum ni aku pakai skinny..
kali ni..tukar gaya pakai seluar palazo..
'katakan tidak pada skinny lagi'..ecececea ko aty..

palazo ni material memang aku suka..
bukan chiffon jarang tu..
tapi material kain cantik... 
lining dalam pon bukan satin or silk yang licin2..
tapi..kain material yang sama dengan bahagian luar..
aku beli kat satu butik pakaian muslimah ni..
tah apa nama tak ingat..
nanti kalau aku gi lagi..aku akan noted..
since memang ramai sangat yang tanya aku pasal seluar2 palazo yang aku pakai..
memang kebanyakan nya aku beli dari situ..
agak pricey sikit lah berbanding palazo chiffon biasa gak aku beli kat GM Klang
tapi kalau nak dibandingkan dengan yang ni..
memang material ni.. sangat puas hati..
yang penting..tahan lasak..tak mudah koyak..tak berbulu..
lepas tu..tak jarang..dan selesa..
lagi satu...kedut tak nampak sangat ar walaupon ko basuh masuk mesen dan ko malas gosok..
okeh..aku lah tu...agagaga...


yang ni...aku tak jual..
dan aku tak pasti lah kalau kedai tu ada nak jual secare borong ker tak..
kalau tak..boleh gak ar aku tolong2 korang yang mana nak membeli tu kan..
tapi..nanti aku tanyakan since memang ramai giler yang tanya kat aku..
palazo ni...bukan cutting boot cut jer..
tapi straight dan mengikut saiz jugak..
tu yang biasa aku pakai kaler putih tu pon aku beli kat kedai yang sama..
saiz S tu..yang hitam ni saiz M sebab masa tu saiz s dah habes..
kene lipat sikit lah..kalau tak labuh...hahaha...

okeh..tu jer nak cerite..
insyaa Allah lain kali aku update nama kedai tu yer...
dan kat mana ko nak carik...
insyaa Allah....kalau aku teringat.....ngeeeee...



notatanganAty :: tapi kalau ko nak palazo lain..[material chiffon] macam palazo biru aku pernah tunjuk sebelum ni tu..boleh jer aku jual kan.. kalau berminat wassap aku...warna apa..tapi yang tu free size...dan material nya lebih lembut...