Thursday, July 31, 2014

SELAMAT HARI RAYA 2014

































tak de gambar baru.. gambar raya tahun lepas..guna jer lah dulu..

nanti ada gambar baru raya pertama aku update..ngehngehngeh...

gambar tak penting.. yang penting ni apa aku nak cakap ngan ko semua ni..

untuk semua pembaca dan kawan2 blog ABB...
aku nak ucapakan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI 2014

walaupon aku dah buat ayat sendu mintak maaf kat entry sebelum ni..

ni khusus untuk entry ni..
sekali aku berjuta million aku mohon maaf pada semua pembaca..
atas semua salah silap aku andai ada entry atau ayat2 aku.. atau penulisan aku
yang menyinggung hati korang secara peribadi..
walaupon mungkin apa yang aku kate kan adalah secare terbuka dan bukan ditujukan secara khusus..
tapi aku nak korang tau... aku tak berniat nak menyinggung hati korang semua pembaca...secare peribadi..
apa sahaja yang aku tulis.. adalah secare umum..
tapi aku tak nafikan.. mungkin ada sesetengah perkara aku menulis secare 'terus' yang secare tak langsung melukan hati sesetengah orang..
jika ada.. seikhlas hati dan sedalam2 nya.. aku memohon maaf pada semua...
dan harap korang sudi memafkan aku...
aku manusia biasa yang punya banyak sangat kelemahan dan kekurangan...

semoga tiada amalan kite yang tergantung hanya kerana nya.. [insyaa Allah]


dan paling penting..terutama nya untuk orang yang pernah beurus niaga dengan aku...

mintak halal dunia akhirat...
kalau ada hutang korang terlebih terkurang yang aku [sesungguh nya] mungkin aku terlupa nak pulangkan [kalau ada]
tuntut lah sendiri pada walaupon seposen..[wassap/sms 019-2085089]
kalau tak..aku mohon seikhlas hati korang halalkan..


untuk korang yang nak balik kampung tu..

perjalanan jauh..
berhati2 di jalan raya keh...
supaya selamat pergi dan kembali..
lepas beraya ngan keluarga..boleh beraya ngan kawan2 pulak kan...
nanti raya..jemputlah datang ke rumah aku yer... 



notatanganAty :: kalau sesiapa ada terguris hati secare peribadi [tanpa aku sedar dan tau].. jangan teragak2 untuk contact aku yer.. kite boleh bincang dari hati ke hati..insyaa Allah 






IKLAN [CLEARANCE STOCK]






CHIFFON PLAIN PALAZO 

HARGA RUNTUH :: RM 39 SAHAJA !!

MATERIAL CHIFFON [ KUALITI ]
FULL LINING BAHAGIAN DALAM
TIDAK JARANG LANGSUNG

SAIZ S FIT TO XL [FREE SIZE]
PINGGANG GETAH
*ada kaler putih jugak [takde gambar]


WASSAP / SMS :: 019-2085089
nurha_abdul82@yahoo.com