Sunday, November 30, 2014

EPHYRA :: RAMAI KATA PRODUK YANG SANGAT BAGUS...BETUL KER..?? jom baca TESTIMONI ni dulu...





STICKY POST ENTRY






fuuuhh... baru jer amik 4ctn EPHYRA lagi..
time2 gaji ni.. memang biasa laju luar biasa...
alhamdulillah..

sekarang.. ramai dah orang kenal EPHYRA...
tak macam masa aku memula pakai setahun lebih lepas..
oohh..dah setahun lebih dah pakai..
memang berkesan..!! memang serasi sangat ngan aku..
sebab sekarang.. aku memang bebas masalah jerawat.. alhamdulillah..

tapi time2 awal mengandung ni memang stop makan kejap..
nanti tunggu lepas 4-5 bulan baru nak consume balik..
aku pon nak kulit baby aku cantik..weeeeeeaaa..

eeaahh.. boleh bagi kesan tau..
jangan tak tau..
ramai dah bagi testimoni2 macam ni..
yang mengandung.. kesan baik pada anak dalam kandungan..
yang menyusukan anak.. 
baby ko jangan kasi minum..
tapi.. kesan bagus nya tu dapat kat anak melalui susu..




yang ni hasil dari penyusuan badan emak yang consume EPHYRA


macam atas ni haaaa...
nak nanges aku dengar.. like.....seriously..??!!!!
tapi memang terbukti..
ramai dah cakap..
tu aku cakap..
EPHYRA ni memang bagus..
bukan jer tu kite..tapi tuk semua peringkat umur
dan tak kire laki ke pompuan..

aku bukan cakap sebarang..
sebab.. sapa2 ikut aku dari lama dulu..
memang tau lah cerite awal..
cerite dari biler aku start consume..
dan boleh nampak perubahan dari masa ke semasa...

ok.. tak nak cerite pasal aku..
nak cerite pasal testimoni2 pengguna lain..

nak share keterujaan aku ngan korang..
tentang perubahan2 yang di lalui orang yang mula consume EPHYRA
ada yang seawal 3 hari...!!







"After consuming Ephyra almost 1 mth, see the differences? Scars & jerawat pasir dah HILANG! Im soooo HAPPPYYYY!! And now paling best bila kat ofis X LESU OR MENGANTUK even tak cukup tido...#letthepicturespeaks #ephyraisawesome " ~ 



"Jerawat hilang! Jeragat pudar selepas minum Ephyra selama sebulan!" 
















nanges tak baca testimoni derang semua...???

ni baru sikit...ada beribu lagi testimoni..termasuk dari pembeli2 aku sendiri..
memang hebat2.. memang gmpak2...
kagum ngan perubahan derang biler menggunakan EPHYRA ni








ramai sesangat tanya aku pregnant boleh consume EPHYRA TAK..??
jawapan nya BOLEH..tapi selepas 4-5 bulan keatas..
aku sendiri tak sabar2 nak minum balik ni..

sebab rasa EPHYRA ni sangat sedap..rasa buah..
 aku rasa sesuai lah ngan tekak aku..

lagi satu.. tuk tenaga...
yer lah.. satu masa nanti.. biler kandungan dah makin membesar..
kite yang mengandung ni mesti akan lesu..mudah letih..
jadi.. EPHYRA ni insyaa Allah boleh membantu mengatasi rasa letih lesu bagai tu..

dan lagi.. masih berniat tekad tuk menyusukan anak ke dua ni dengan susu badan jugak
tak kan abang qaleef jer nak merasa susu badan mama sampai 2 tahun kan..
harap adik pon di berikan rezki yang sama..
harap jer tak boleh.. kene usaha gak dalam masa sama..
jadi.. selain usaha2 lain.. harap EPHYRA boleh jadi salah satu MILK BOOSTER terbaik..
memandangkan memang ramai dah sesangat yang bagi testimoni kata lepas consume EPHYRA susu badan melimpah ruah...
insyaa Allah... 
dan penting jugak supaya aku dapat kembalikan kulit wajah aku ni..
sekarang hormon ngan tak betul sangat..
mengandung lah kate kaaaaann....rindu kulit yang flawless sebelum ni... sobsob...







Tahukah anda EPHYRA telah diklasifikasikan oleh KKM sebagai produk makanan? 

Produk minuman Ephyra ini adalah dikategorikan sebagai makanan. Oleh yang demikian, produk ini dikawal oleh pihak Bahagian Keselamatan dan Kualiti Makanan (BKKM). Produk makanan dan minuman tidak perlu berdaftar dengan KKM.

Pihak Berkuasa Kawalan Dadah (PBKD) melalui Biro Pengawalan Farmaseutikal Kebangsaan (BPFK) hanya berkuasa mengawal pendaftaran produk farmaseutikal dan kosmetik. Ini tidak termasuk produk kesihatan yang dikategorikan sebagai makanan.
Hanya produk farmaseutikal/kosmetik termasuklah supplemen kesihatan dan persediaan traditional perlu berdaftar dengan pihak Berkuasa Kawalan Dadah(PBKD) dan mendapatkan kelulusan daripada KKM sebelum dipasarkan di Malaysia. Dalam bahasa mudahnya; segala produk yang mengandungi lebih 20% kandungan dadah terkawal & berbentuk tablet atau kapsul wajib mendapatkan no MAL kelulusan KKM sebelum dipasarkan. Ubat-ubatan ini dikategorikan kepada 2 jenis iaitu ubat terkawal dan ubat am. Ubat terkawal adalah ubat yang diperolehi dengan preskipsi dari doktor.
Contohnya ubat darah tinggi atau ubat kencing manis. Manakala Ubat am pula adalah ubat yang boleh dibeli tanpa preskipsi doktor. Contohnya ubat supplement kesihatan atau vitamin berbentuk kapsul atau tablet.

Kenapa EPHYRA Tiada NO MAL dari KKM?
Pertama sekali perlu faham bahawa Ephyra adalah minuman kesihatan bukannya produk berjadual macam vitamin/ubat-ubatan. Ia dikalsifikasikan sebagai produk makanan/minuman. Oleh yang demikian, produk ini secara automatiknya dikawal oleh Pihak Bahagian Keselamatan dan Kualiti Makanan (BKKM). Oleh itu,apa-apa produk makanan/minuman kesihatan tidak perlu berdaftar dengan KKM. Hanya perlu melalui proses pengkelasan produk dengan KKM. Kerana produk seperti ini diselia di bawah Akta Makanan.

Produk makanan/minuman kesihatan perlu mendapatkan kelulusan dari GMP Manufacturing, buatan malaysia dan yang paling PENTING mendapatkan status HALAL dari JAKIM MALAYSIA.

Ephyra hanya menggunakan 100% menggunakan bahan semulajadi tanpa bahan tambahan. Tiada tambahan gula, bahan pengawet, pewarfna atau perisa tiruan,bebas hormon,steroid dan bahan kimia.

p/s: Sumber: www.pharmacy.gov.my







haaaa.. ni lagi satu tuk semua pengguna EPHYRA...
PASTIKAN ORIGINAL yer..
kalau tak membazir korang makan hari2..tak bawak kesan apa2..
lagi2 yang nak jimat sangat duit beli yang TERLAMPAU MURAH dari harga pasaran [RM 197]
tapi bukan ori.. kan sia2....
pastikan korang beli dari pengedar sah..

beli ngan aku...BOLEH DAPAT HARGA KASIH SAYANG YANG MASIH MURAH jugak..
dan yang penting 100 % ORIGINAL
korang boleh pastikan sendiri dari aku..





sapa berminat nak dapatkan harga kasih sayang lebih murah



WHAT'S UP /SMS :: 019-2085089

nurha_abdul82@yahoo.com


PREMIUM PACK
30 SACHETS [SEBULAN]
BOTOL SHAKER
BAG EPHYRA
FREE POSTAGE SEMENANJUNG


TRIAL PACK
10 SACHETS
BAG EPHYRA
FREE POSTAGE SEMENANJUNG






cuba dulu.. baru tau kehebatan dan keberkesanan nya..
ramai dah cuba.. dan ramai customer2 aku repeat order sebab serasi dan nampak kesan terbaik [alhamdulillah]

korang jangan tunggu lagi...

nak bagi suami.. mak ayah.. adik beradik..
semua boleh..

korang pon kene percaya dan cuba jugak..
sebab aku dah rasai nya sendiri tau..!!
tu pasal aku berani rekemen kat korang2 semua..

yang penting..HALAL dan SELAMAT