Friday, December 26, 2014

BUTIK BAJU MUSLIMAH ONLINE - ZOLACE.COM..Terbaru..!!!



-24 hours sticky post entry-
scroll bawah untuk entry terbaru


sejak aku slow2 berubah gaya pemakaian ni..

aku lebih berhati2 dengan potongan kain baju seluar yang aku beli dan pakai..
takde lagi..yang boleh menampak kan susuk badan..
jarang atau ketat...
masa memula.. aku blur ngan pemilihan pakaian..
tak di nafikan... aku masih mahu kelihatan cantik serta menarik..
walau apa pon yang aku pakai..
dan apa aku buat..pakai.. yang nak nampak cantik tu pon..
bukan tuk orang lain..
tapi tuk diri aku sendiri..
aku memang suka kan tu...
bonus jugak biler aku nak lebih cantik menarik depan mata suami...
[tak semesti nya kat luar umah jer.. kaat dalam rumah pon aku akan pastikan penampilan terjaga -untuk suami]

jadi.. masa aku amik jalan nak ubah penampilan aku pada yang lebih sopan

dan lebih menutup aurah..
aku yang kurang sangat mengikuti fashion2 pakaian muslimah ni..
agak blur... mana nak mula dan carik..
bayangkan.. dalam almari aku waktu tu..
lepas di tapis2 seluar baju yang 'layak' di pakai..
hanya tinggal beberapa helai..!!! seluar longgar memang langsung tak ada..
dan waktu tu...aku tak tau mana nak aku dapat kan pakaian2 yang cantik..
yang sesuai ngan citarasa [mata] aku..
dalam masa yang sama.. sopan..
seiring ngan keperluan aku waktu tu...

tapi... sebenarnya..

aku jer yang tak tau...
aku jer yang agak ketinggalan..
sedangkan.. sekarang.. banyaaaaaakkkk sangat kedai2 menjual pakaian muslimah
yang sangat2 fashionable.. cantik...serta menarik..
dalam masa yang sama.. mengekal kan ciri2 muslimah tersebut..

aku sendiri memang seorang yang agak simple..
walaupon kata suka kan fashion dan sesuatu yang cantik..
tapi.. aku masih lagi besederhana mengikut diri aku sendiri..
apa yang aku rasa aku selesa tuk pakai..
tidak telalu menunjuk2 atau keterlaluan sangat..
aku akan pakai dan penting untuk aku mengikut guideline pakaian muslimah tu sendiri..
aku pentingkan keselesaan...

pilihan aku biasa nya..

seluar berpotongan longgar seperti palazo..
atau skirt labuh...
dress simple.. mesti berlengan panjang..
blouse labuh yang tidak mengikut bentuk tubuh badan keterlaluan..
menutupi punggung belakang..
dan tudung di labukan menutupi dada...

tapi takde had warna atau design tertentu..

aku sukakan warna...
dan aku suka membeli..!!!

kalau dulu... aku tak sedar akan kewujudan butik2 baju muslimah ni..
tak lagi sekarang...
rambang mata di buat nya....pheeewww...
walaupon aku ni tak bekerja...
tapi aku suka beli pakaian cantik2 jugak..
sebab aku ni jenis suka keluar berjalan merata...
dan jenis aku.. asal kan kata nak gi bercuti atau jalan jauh sikit..
mesti nak beli baju baru...hahahahah..
pelik kan...sampai kan asben aku pon dah tau..
kalau tak smpat nak gi beli sendiri kat luar..
shopping on9 lah jawap nya....lalalala...


sampaikan fared tanya..

"biler sayang keluar gi shopping baju/seluar ni..?? "
alih2 isteri mengadu almari baju dah tak muat..
dan baru2 ni aku mintak nak beli almari laci....agagagaga

yeeerrr... aku kaki shopping online tegar....


[nanges laki aku bace ni...]



sekarang.. bertambah besh..bertambah mudah..

banyak dah ONLINE BUTIK FESYEN MUSLIMAH  ni....
nak carik baju2 muslimah..tak lah susah pon...
baju2 pulak tu...cantik..menarik. dan fashionable..
dan paling penting sekali...walaupon mengikut trend semasa dan terkini..
tapi masih lagi sopan dan sesuai dengan muslimah sekarang yang mementing kan penjagaan aurah..

salah satu nya yang terkini..

yang aku rasa sangat menarik..
dengan harga berpatutan..
dan pilihan yang bersesuaian 
ONLINE BUTIK FESYEN MUSLIMAH 
iaitu ZOLACE.COM









salah satu nya yang aku rasa menarik dan korang mesti tau jugak

adalah ZOLACE.COM -yang berkonsep kan butik pakaian muslimah
menarik kan...??!!!!

aku teruja tau masa fes time tau pasal butik online ZOLACE.COM ni...

sebab..macam2 yang ditawarkan dari butik ni..
kire macam one stop center gak lah..
jom cekedout..ada apa kat sini
ANTARANYA....




























macam2 ada kaaaaaaaannnn...!!!!!
kire macam one stop center..
dalam satu page sahaja.. boleh dapat dari tudung.. baju.. seluar
pilihan dan warna2 menarik yang boleh di suai padan mengikut gaya...

bukan setakat pakaian..tapi jugak aksosori pelengkap gaya pon ada kat ZOLACE.COM ni..
HANDBAG pon ada macam2 pilihan menarik seperti jenis SLING dan CLUTCH BAG..

hanya dalam satu page.. semua dah tersedia..!!






ACCESSORIES



suka sangat CLUTCH BAG niiiiii..!!!






itu yang pakaian luaran...yang dalam2 pon ada tau... 
[aaauuuwwww..]
pergi kat SINI untuk tengok lebih lagi..
kalau segan2 nak pilih beli kat kedai tu..
nak berseksi2 sikit tuk suami..
boleh lah beli melalui online ZOLACE.COM ni...
tak de sapa tau.. 

jangan kata untuk para isteri atau wanita jer tau..
para suami pon boleh buat surprise pada pasangan dengan memberi hadiah kejutan istimewa..
tak yah pergi ke kedai susah2 pilih..
nanti isteri perasan..hahaha..
jadi.. beli on9 macam ni pos jer terus ke alamat isteri..
kalau isteri kat umah.. letak alamat umah...
kalau kat opis pon bagi lah alamat opis..
romantik giteeeeewwww...

POSTAGE PERCUMA hokeh....!!
iyeerrr... ZOLACE.COM menyediakan PENGHANTARAN SECARA PERCUMA!!!!!
di seluruh MALAYSIA..SINGAPURA dan jugak BRUNAI...
besh kaaaannn...
semua ni takde minima order atau tempoh sah..
jadinya.. pada bila2 masa sahaja...

ZOLACE.COM menawarkan 'daily deals' dengan potongan harga atau tawaran2 hebat SETIAP HARI..
jadi.. korang jangan lepas kan peluang ni..
nak dapatkan semua ni.. 
kene lah rajin singgah ZOLACE.COM setiap hari tuk dapatkan apa yang di tawarkan pada hari tersebut..
pasti lebih BERBALOI-BALOI...








-pergi ke LINK2 yang di berikan ni tuk tengok barang2 menarik dan tawaran2 yang di sebut tu yer..JANGAN LUPA FOLLOW key...-




jadi apa lagi...
jom lah shopping kat ZOLACE.COM