Monday, December 08, 2014

sapa nak joint penghantaran hari ni....??









korang.. sapa2 yang nak joint penghantaran EPHYRA harini..
masih sempat lagi ni..
hantar petang sikit..[sebelum pukul 5 ]

yang semalam kemarin dah dapat no akaun tu..
kot2 lah lupa kan...haaa..teringat atau sempat buat transfer...
boleh lah hantar sekali..
pos laju..insyaa Allah esok dah sampai..malam dah boleh ber-ephyra dah..
kate nak cantiiiiikkk.... ngeeeeee


ramai dah yang cube EPHYRA ni sendiri dan memang nampak keberkesanan nya..
customer aku sendiri repeat order..dan beli tuk mak ayah dan anak..
yer lah..yang ada anak2 remaja tu.. nak meningkat naik..
kekadang perubahan hormon buat kulit muka naik jerawat bagai..
ramai dah mengadu...dan tanya boleh ker kasi kat anak..
harus lah boleh..sebab EPHYRA ni sesuai untuk semua peringkat umur dari 4-5 tahun keatas..

ada yang baru order... lepas seminggu order lagi berkotak2..
heran gak aku kan..
rupernya kawan2 opis nampak perubahan dan nak cube sama...
haaaa... nampak tak... kalau tak betul.. tak kan orang nak beli dan repeat order kan..




nah... belanja korang TESTIMONI pengguna..


korang yang nak tau kehebatan nya.. boleh cube sendiri..
tak cube memang tak akan tau..


yang besh kat sini aku nak offer kat korang..
korang boleh dapatkan EPHYRA ngan harga yang yang lebih MURAH dari harga pasaran 
biler beli ngan aku..!!!


korang jangan tunggu lagi...

nak bagi suami.. mak ayah.. adik beradik..
semua boleh..

korang pon kene percaya dan cuba jugak..
sebab aku dah rasai nya sendiri tau..!!
tu pasal aku berani rekemen kat korang2 semua..

yang penting..HALAL dan SELAMAT





sapa berminat nak dapatkan harga kasih sayang lebih murah contact ::



WHAT'S UP /SMS :: 019-2085089

nurha_abdul82@yahoo.com


PREMIUM PACK
30 SACHETS [SEBULAN]
BOTOL SHAKER
BAG EPHYRA
FREE POSTAGE SEMENANJUNG


TRIAL PACK
10 SACHETS
BAG EPHYRA
FREE POSTAGE SEMENANJUNG


tunggu apa lagi.. laju2 lah contact aku kan...



nak ingat kan korang lagi ni.. berhati2 key...





notatanganAty :: next penghantaran adalah pada hari rabu...[insyaa Allah]